Vrouw kan lid worden van SGP
Haha het is best grappig hoor.. zolang je voor de lol danst 
Wat die psalmen betreft, wat mij betreft mogen we dansen, klappen en onze handen opheffen...
Aan de andere kant moet je er ook niet aan denken dat je alles wat je in Psalmen zingt moet gaan nabootsen...
Ik lig in het stof.
Zie al mijn leden beven
Ik word vertrapt
Als een uil in 't puin verborgen, wacht ik angstig op de morgen
As is 't brood dat ik moet eten, tranen drink ik.
(geen 1773 bij de hand dus maar ff mijn gkv-berijming gebruikt... ik hoop dat jullie het me vergeven
)

Wat die psalmen betreft, wat mij betreft mogen we dansen, klappen en onze handen opheffen...
Aan de andere kant moet je er ook niet aan denken dat je alles wat je in Psalmen zingt moet gaan nabootsen...
Ik lig in het stof.
Zie al mijn leden beven
Ik word vertrapt

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Tjsonge Marnix. Je hebt geen NGB bij de hand, geen berijming van 1773. Moet jij niet iets aan je bibliotheek gaan doen? :shock:Marnix schreef:Haha het is best grappig hoor.. zolang je voor de lol danst
Ik lig in het stof.
Zie al mijn leden beven
Ik word vertrapt
(geen 1773 bij de hand dus maar ff mijn gkv-berijming gebruikt... ik hoop dat jullie het me vergeven
![]()
)
NGB heb ik nu wel bij de hand.... die heb ik wel in huis. 1773 psalmberijming ook nog wel ergens maar vraag me niet waar, die gebruikt ik namelijk zelden tot nooit. Ik vind de eigen psalmberijming duidelijker en prettiger zingen 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Gisteren bij de jeugdkerk waar ik actief in ben... het thema was Los! Ik stond ondertussen wel achter een videocamera maar dat ging prima... (en er was ook een springkussen van 6 bij 7 meter waarop ik me even uit heb kunnen leven, ik weet niet of dat ook onder dansen valt)JolandaOudshoorn schreef:Nu wordt ik toch nieuwsgierig. Is er iemand van jullie die wel eens danst? Ik wel, alleen dan in de woonkamer met mijn kinderen op een van mijn praise cd's!!
Over het algemeen, in de kerk dans ik niet echt... beweeg hooguit wat heen en weer... maar niet teveel, anders word ik er zo op aangekeken. Op een feestje of in de stad... of natuurlijk bij een concert, wil ik op lekkere muziek wel eens dansen natuurlijk.
- jakobmarin