Wist je dat....................?
- Miscanthus
Ik ben gul vandaag, mocht je nog Rosé willen hebben ik heb nog een fles staan en drink het zelf niet en gedroogde tomaten, hier liggen er een paar al een week of zes in de koelkast, die zullen zo langzamerhand wel uitgdroogd zijn kun je gelijk meenemen.Miscanthus schreef:...het een beetje te warm is om op zolder achter de PC te zitten?
....dat het veel lekkerder is om in de tuin met een koel glas Rosé en een gedroogde tomaat te zitten?
- JolandaOudshoorn
Ik weet het. Mijn zusje is er geweest en heeft me supermooie foto's laten zien. Ik zou er zelf ook best een keer naar toe willen. Maar mijn schoonvader waarschuwt me, het is de stad van de anti-christ :roll:Hummel schreef:...het in Rome supermooi is?
...ik n beetje veel over Rome aan het posten ben?
...ik nog wel wat foto's zal posten deze week?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Haha, tis egt Rooms daar ja. Maar die Roomsen kunnen er wat van in de kerken! Ik zou 's zondags ook wel in zo'n kerk willen zitten als de Sint Pieter...JolandaOudshoorn schreef:Ik weet het. Mijn zusje is er geweest en heeft me supermooie foto's laten zien. Ik zou er zelf ook best een keer naar toe willen. Maar mijn schoonvader waarschuwt me, het is de stad van de anti-christ :roll:Hummel schreef:...het in Rome supermooi is?
Je hebt je kans, ze gaan in Gouda een nieuwe kerk bouwen, geef een gigantische gift onder voorwaarde van veel pracht en praal.Hummel schreef:Haha, tis egt Rooms daar ja. Maar die Roomsen kunnen er wat van in de kerken! Ik zou 's zondags ook wel in zo'n kerk willen zitten als de Sint Pieter...JolandaOudshoorn schreef:Ik weet het. Mijn zusje is er geweest en heeft me supermooie foto's laten zien. Ik zou er zelf ook best een keer naar toe willen. Maar mijn schoonvader waarschuwt me, het is de stad van de anti-christ :roll:Hummel schreef:...het in Rome supermooi is?
Helaas weet ik niet waar die gigantische gift vandaan moet komen...Eppie schreef:Je hebt je kans, ze gaan in Gouda een nieuwe kerk bouwen, geef een gigantische gift onder voorwaarde van veel pracht en praal.Hummel schreef:Haha, tis egt Rooms daar ja. Maar die Roomsen kunnen er wat van in de kerken! Ik zou 's zondags ook wel in zo'n kerk willen zitten als de Sint Pieter...JolandaOudshoorn schreef:Ik weet het. Mijn zusje is er geweest en heeft me supermooie foto's laten zien. Ik zou er zelf ook best een keer naar toe willen. Maar mijn schoonvader waarschuwt me, het is de stad van de anti-christ :roll:Hummel schreef:...het in Rome supermooi is?