Volgens mij roept hij de mod om de draad te splitsen....Miscanthus schreef:waar slaat dit nou weer op?Leonius schreef:Moderators waar blijven jullie......
Of heb jij Ds van Kooten weggejaagd?
beroepingswerk, deel 1
- Miscanthus
We zijn toch grote jongens? Open zelf even een nieuwe topic in plaats van papa of mama te roepen.lokje schreef:Volgens mij roept hij de mod om de draad te splitsen....Miscanthus schreef:waar slaat dit nou weer op?Leonius schreef:Moderators waar blijven jullie......
Zucht...dat snapt iedereen. Maar we kunnen niet de reacties die al gegeven zijn verplaatsen, en dat is voor een discussie wel zo handig. Vandaar de roep om de moderator..... :roll:Miscanthus schreef:We zijn toch grote jongens? Open zelf even een nieuwe topic in plaats van papa of mama te roepen.lokje schreef:Volgens mij roept hij de mod om de draad te splitsen....Miscanthus schreef:waar slaat dit nou weer op?Leonius schreef:Moderators waar blijven jullie......
Ik vind dit een raar topic.
Eerst komt er wat informatie over de één of andere dominee die vertrekt, vervolgens komt er iemand met één of ander feitje over desbetreffende predikant en vervolgens ontstaat er een discussie van een paar bladzijden over zo'n man.
Het komt zo zinloos op mij over.. :roll:
Eerst komt er wat informatie over de één of andere dominee die vertrekt, vervolgens komt er iemand met één of ander feitje over desbetreffende predikant en vervolgens ontstaat er een discussie van een paar bladzijden over zo'n man.
Als dat voor jou zo is, waarom bemoei je je er dan mee? Voor anderen is het kennelijk niet zinloos.Jongere schreef:Ik vind dit een raar topic.
-