Help toetsenbord probleem

Plaats reactie
Billy

Help toetsenbord probleem

Bericht door Billy »

radeloos wend ik me hier tot de pc nerds

al 2 weken lang heb ik het probleem dat ik voor een vraagteken = een = op m´n scherm krijg en voor een steerretje een ( en voor nog een stel leestekens hele andere symbolen.

ik heb alle mogenlijke instellingen al geprobered maar ik blijf er last van houden

wie kent dit probleem en nog urgenter WIE heeft de OPLOSSING voor dit super hinderlijke probleen= )ik bedoel vraagteken'
het is zo een zootje In alle programma´s maaktie deze fout

alvast bedankt

bill
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Het ligt aan je taalinstelling van je toetsenbord. Je kunt die met een sneltoets per ongeluk wijzigen en het resultaat is zeer irritant.
memento

Bericht door memento »

Rechts in de taakbalk (links van de klok en wat pictogrammen) staat een klein knopje, met waarschijnlijk NL erin. Klik daarop, en selecteer de juiste taalinstelling (meestal US Internationaal)
Unionist

Bericht door Unionist »

Ha ha, ik heb dat ook weleens gehad. Ligt idd aan je landinstellingen. Wekenlang heb ik ALT+... combinaties gebruikt voor de meest simpele leestekens.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Billy

Bericht door Billy »

bedankt !!

probleem opgelost!!

groet

billy
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Gian

Bericht door Gian »

Een andere instelling komt meestal door het per ongeluk Cntrl+shift intoetsen. Nog een keer deze combinatie zorgt weer voor de goede settings.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
FlyingEagle

Re: Help toetsenbord probleem

Bericht door FlyingEagle »

Billy schreef:radeloos wend ik me hier tot de pc nerds
hm..kuch... moet ik me aangesproken voelen?
Plaats reactie