Volgens de site van het waterzuivering bedrijf zou het om 11.00 uur klaar zijn, maar de mensen die aan de gesprongen leiding werken zeggen dat het nog minimaal 4 uur duurt.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
- J.C. Philpot
Stemmen op de SGP.
Zoals altijd mijn standaardgrapje gemaakt in het stemlokaal: kunnen jullie mij adviseren wat ik moet stemmen?
Zoals altijd mijn standaardgrapje gemaakt in het stemlokaal: kunnen jullie mij adviseren wat ik moet stemmen?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- Johann Gottfried Walther
En gingen ze tegen de regels in?J.C. Philpot schreef: ↑Gisteren, 18:23 Stemmen op de SGP.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- Maanenschijn
Probeerde ik ook, maar ze lachten me een beetje uit..... Op het dorp kennen ze me iets te goed denk ik.J.C. Philpot schreef:Stemmen op de SGP.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
- J.C. Philpot
De man achter de tafel reageerde adrem, en adviseerde lijst 316. Het biljet 6 keer omdraaien zei hij.
Laatst gewijzigd door J.C. Philpot op 29 okt 2025, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- J.C. Philpot
Maanenschijn schreef: ↑Gisteren, 18:37Probeerde ik ook, maar ze lachten me een beetje uit..... Op het dorp kennen ze me iets te goed denk ik.
George Whitefield
George Whitefield
Of ze horen deze grap de hele dag 
Die heb ik hier ook gehoord ja. Netjes geantwoord: 'ja, dat had ik gisteren kunnen doen, morgen ook, maar vandaag niet'.J.C. Philpot schreef: ↑Gisteren, 18:23 Stemmen op de SGP.
De chips, nootjes, kaas en wijn staan klaar voor de uitslagenavond.
Haha, ik vind deze avonden ook altijd erg leuk.
- Maanenschijn
Toch maar langzaam richting huis en bed. Gezellig om met politieke vrienden een uitslagenavond te hebben.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.