Ik associeer ze vandaag toch met de rechts-radicale beweging en dus als een aanmoediging om op de fvd ofzo te stemmen. En minder als steun voor ons democratische bestel om allemaal te gaan stemmen.J.C. Philpot schreef: ↑Gisteren, 18:24 Vele vaderlandse vlaggen, die vandaag op viaducten wapperen. Geen idee wie ze daar neergehangen heeft.
Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
- Maanenschijn
Veel rechtsradicalen dan in jouw woonplaats. Heul veul vlaggen.Herman schreef:Ik associeer ze vandaag toch met de rechts-radicale beweging en dus als een aanmoediging om op de fvd ofzo te stemmen. En minder als steun voor ons democratische bestel om allemaal te gaan stemmen.J.C. Philpot schreef: ↑Gisteren, 18:24 Vele vaderlandse vlaggen, die vandaag op viaducten wapperen. Geen idee wie ze daar neergehangen heeft.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ooit hadden we een akkevietje bij het gemeentehuis hierachter.Maanenschijn schreef: ↑Gisteren, 20:35 Veel rechtsradicalen dan in jouw woonplaats. Heul veul vlaggen.
- J.C. Philpot
Die zullen daar mogelijk achter zitten inderdaad. Toch doet het me deugd om rood-wit-blauw te zien wapperen. Ik hoop dat we in ons land de Nederlandse vlag als iets Nederlands blijven zien, en niet als iets rechts-radikaals.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Ze wapperen nu ook bij D66.J.C. Philpot schreef: ↑Gisteren, 20:45Die zullen daar mogelijk achter zitten inderdaad. Toch doet het me deugd om rood-wit-blauw te zien wapperen. Ik hoop dat we in ons land de Nederlandse vlag als iets Nederlands blijven zien, en niet als iets rechts-radikaals.
Daar heeft Jetten bij de aftrap van de verkiezingen ook op ingezet. Hij gaf aan dat de vlag voor alle Nederlanders is.