Ik kreeg gisteren het bericht dat ilsemail gaat stoppen. Aangezien ik daar mijn mailaccount heb, moet ik mijn mail kopieren. Weet iemand een snelle manier om in een keer de hele mailbox op te slaan? (Is dit technisch mogelijk?) De methode die ik kan gebruiken is bericht voor bericht alles op te slaan, daar heb ik weinig trek in eigenlijk, dus als het anders kan...
Vaya con Dios,
Parsifal
een vraag over opslaan van mail
Bij Ilse moet je op een website inloggen om je mail te bekijken.
Sommige mensen vinden het echter prettiger om met een echt mailprogramma te werken, op hun eigen computer (bijv. Outlook). Hiervoor is POP3 gemaakt.
Door middel van POP3 communiceert je mailprogramma met de website van Ilse. In plaats van dat jij je mails opent, doet je mailprogramma dat.
Sommige mensen vinden het echter prettiger om met een echt mailprogramma te werken, op hun eigen computer (bijv. Outlook). Hiervoor is POP3 gemaakt.
Door middel van POP3 communiceert je mailprogramma met de website van Ilse. In plaats van dat jij je mails opent, doet je mailprogramma dat.
Als iemand nog een vervanging zoekt voor een ilse email adres: Ik kan nog 93 mensen een uitnodiging voor gmail sturen. Dit is een mail dienst van google, met een mailbox van 2 gigabytes en waarbij je mail ter grootte van 20 megabyte kan ontvangen.
Gmail kan ook via een pop-server gebruikt worden: Je mail staat dan ook lokaal op je pc, als je dat wilt.
Stuur maar een pb'tje met je emailadres, dan kan ik daarheen een uitnodig sturen.
Groeten,
Gmail kan ook via een pop-server gebruikt worden: Je mail staat dan ook lokaal op je pc, als je dat wilt.
Stuur maar een pb'tje met je emailadres, dan kan ik daarheen een uitnodig sturen.
Groeten,
Hé Lokje, die gebruiken wij voor onze stichtingen..............werkt perfect die enorme opslagruimte!! Zeker als je, zoals wij, zo'n 200 mails per dag binnenkrijgen!!! We hebben als extra opslagruimte gewoon nog 4 extra mailadressen aangemaakt, dus totaal 10Gb aan opslagruimte!!lokje schreef:Als iemand nog een vervanging zoekt voor een ilse email adres: Ik kan nog 93 mensen een uitnodiging voor gmail sturen. Dit is een mail dienst van google, met een mailbox van 2 gigabytes en waarbij je mail ter grootte van 20 megabyte kan ontvangen.
Groeten,
Kwestie van de account in Outlook Express instelen en klaar is kees... toch? Ik neem toch aan dat alle mail van je Ilse mailbox gewoon op de server staat, en wordt gedownload op het moment dat je met Outlook Express de email binnenhaalt.... maar heeft Ilse wel een inkomende pop3-server?Gian schreef:Het lijkt me sowieso handig om eens uit te vinden hoe je met outlook mail van de providerserver plukt.
Als je wil weten hoe dat moet, moet je me ff bellen
Ik stuur je wel een pb-tje
Hehe. Wel dus. Ik kwam dit tegen:
http://help.ilse.nl/help?item=51
Daar staat beschreven hoe je Ilse mailaccount in Outlook Express kan worden ingesteld. (als je dat doet wordt de mail ook op je pc opgeslagen.
Succes,
Marnix