Yep, Dresden 1945.
Bezet gebied?
Re: Bezet gebied?
Opvallend, inderdaad, en ook pijnlijk.Wim Anker schreef: ↑Gisteren, 11:33 In de Volkskrant - en ook wel in andere media - wordt, mbt de vrede in Gaza gezegd "Zolang de grondoorzaken niet worden aangepakt....." is vrede nog ver weg of zoiets.
Grappig, dat tussenzinnetje. Want dat is van Poetin (en zijn secondanten) overgenomen. Die in elke uiting over de Oekraïne oorlog het over " grondoorzaken " heeft.
Er wordt in Gaza intussen maar weer eens duidelijk wie hier nu de werkelijke vijand van de Palestijnen is. Er gaan afschuwelijke, grafische video's rond van martelingen en executies van Gazanen door Hamas.
Bron: Ihab Hassan, een in Gaza geboren Palestijn.
Waar blijven Greta, Asha, Ouwehand, Denk, Guterres nu? O, wacht.
Geef ze even tijd (hadden ze ook moeten nemen bij andere situaties). Niet dat ik veel verwacht, maar kwalijk nemen kan later nog. Ik hoop verder dat het doden snel ophoudt en dat deze oorlog niet te veel speelt bij de verkiezingen.Edelweiss schreef: ↑Gisteren, 15:31Opvallend, inderdaad, en ook pijnlijk.Wim Anker schreef: ↑Gisteren, 11:33 In de Volkskrant - en ook wel in andere media - wordt, mbt de vrede in Gaza gezegd "Zolang de grondoorzaken niet worden aangepakt....." is vrede nog ver weg of zoiets.
Grappig, dat tussenzinnetje. Want dat is van Poetin (en zijn secondanten) overgenomen. Die in elke uiting over de Oekraïne oorlog het over " grondoorzaken " heeft.
Er wordt in Gaza intussen maar weer eens duidelijk wie hier nu de werkelijke vijand van de Palestijnen is. Er gaan afschuwelijke, grafische video's rond van martelingen en executies van Gazanen door Hamas.
Bron: Ihab Hassan, een in Gaza geboren Palestijn.
Waar blijven Greta, Asha, Ouwehand, Denk, Guterres nu? O, wacht.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Inderdaad gruwelijke berichten uit Gaza.
Ik las op de NOS ook dat burgers doden op 7 oktober een doel van Hamas op zich was. Dat verrast mij opzich niet van Hamas, maar blijkbaar is het nu ook onafhankelijk vastgesteld door journalisten van de NYT.
Ik las op de NOS ook dat burgers doden op 7 oktober een doel van Hamas op zich was. Dat verrast mij opzich niet van Hamas, maar blijkbaar is het nu ook onafhankelijk vastgesteld door journalisten van de NYT.