Gelezen, gedacht, gehoord...

Geeske_1991

Re: Gelezen, gedacht, gehoord...

Bericht door Geeske_1991 »

Bertiel schreef:een ezel in het algemeen...
de ezelin dat domme dier
Nou, echt he. Ik weet het en toch is het moeilijk te veranderen. Het is geen karaktertrek ofzo. Meer zoiets als dislectie.
In mijn werk gebeurde het is dat ik familie van een cliënt belde dat deze naar huis mocht en dat ze de client op mochten halen. Maar door mijn ongenuanceerde grafstem meenden de beste mensen dat de client al overleden was....

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Edelweiss

Bericht door Edelweiss »

Ik vind het eerlijk en eigenlijk ook wel dapper van je dat je dit zo ruiteriljk toe durft te geven.
Misschien als hartelijke, goedbedoelde handreiking: lees je typwerkje eerst eens door voor je op 'Verstuur' klikt. Dan kun je, indien nodig, nog wat schaven - misschien niet op de inhoud, maar op de toon. Soms is even bewaren ook een idee voordat je post. Dat lijkt me voor het hele forum, maar vooral voor jezelf ook beter.

En ja, deze methode pas ik ook op mijzelf toe.
Geeske_1991

Bericht door Geeske_1991 »

Edelweiss schreef:Ik vind het eerlijk en eigenlijk ook wel dapper van je dat je dit zo ruiteriljk toe durft te geven.
Misschien als hartelijke, goedbedoelde handreiking: lees je typwerkje eerst eens door voor je op 'Verstuur' klikt. Dan kun je, indien nodig, nog wat schaven - misschien niet op de inhoud, maar op de toon. Soms is even bewaren ook een idee voordat je post. Dat lijkt me voor het hele forum, maar vooral voor jezelf ook beter.

En ja, deze methode pas ik ook op mijzelf toe.
Oops heb ik net weer wat geplaatst. Volgende keer type ik het eerst in notes.
Bedankt voor je tip en begrip!

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Plaats reactie