Als de nummer 1 55% heeft is dat vooral een teken dat geen van de partijen echt bij je opvattingen past.helma schreef: ↑02 okt 2025, 20:18Ah troost je, bij mij ookJob schreef:Deze uitkomst had ik ook wel gewild. Blijkbaar ben ik te rechts geweest in mijn antwoorden. PVV en FVD op 1 en 2 bij mij, ik schaam meJ.C. Philpot schreef: ↑02 okt 2025, 11:55 SGP 73%
CDA 64%
JA21 64%
PVV 58%
VVD 58%
FVD 58%
BBB 55%
enz.
PVV55%
FVD 55%
SGP 55%
Verkiezingen oktober 2025
Re: Verkiezingen oktober 2025
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Ik ben overal altijd een vreemde eend in de bijt 

Bedankt Helma!helma schreef: ↑02 okt 2025, 20:18Ah troost je, bij mij ookJob schreef:Deze uitkomst had ik ook wel gewild. Blijkbaar ben ik te rechts geweest in mijn antwoorden. PVV en FVD op 1 en 2 bij mij, ik schaam meJ.C. Philpot schreef: ↑02 okt 2025, 11:55 SGP 73%
CDA 64%
JA21 64%
PVV 58%
VVD 58%
FVD 58%
BBB 55%
enz.
PVV55%
FVD 55%
SGP 55%
PVV 76%
SGP 76%
FVD 73%
CDA 70%
NSC 68%
BBB 65%
SGP 76%
FVD 73%
CDA 70%
NSC 68%
BBB 65%
Ik vind het dan weer een veeg teken...
- J.C. Philpot
De PVV en de FVD hebben ook gewoon hele goede standpunten. Helaas presenteren ze zich veel te populistisch, en hebben ze ook standpunten die haaks op de bijbel staan.
Dus zolang we een SGP hebben, zal ik nooit iets anders kunnen stemmen dan SGP. Als er geen SGP zou zijn, zou ik mogelijk JA21 stemmen.
Dus zolang we een SGP hebben, zal ik nooit iets anders kunnen stemmen dan SGP. Als er geen SGP zou zijn, zou ik mogelijk JA21 stemmen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Had jij al een lijstje gedeeld?Profesto schreef:Ik vind het dan weer een veeg teken...
Ik heb ook nog nooit wat anders gestemd dan SGP. Ik zou CU kiezen als er geen SGP zou zijn.J.C. Philpot schreef:De PVV en de FVD hebben ook gewoon hele goede standpunten. Helaas presenteren ze zich veel te populistisch, en hebben ze ook standpunten die haaks op de bijbel staan.
Ik ook. En dat heeft alles te maken met het standpunt over abortus. Ik zou nooit kunnen stemmen op een partij de ruimte biedt aan het vermoorden van het ongeboren leven.helma schreef: ↑03 okt 2025, 07:41Ik heb ook nog nooit wat anders gestemd dan SGP. Ik zou CU kiezen als er geen SGP zou zijn.J.C. Philpot schreef:De PVV en de FVD hebben ook gewoon hele goede standpunten. Helaas presenteren ze zich veel te populistisch, en hebben ze ook standpunten die haaks op de bijbel staan.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- J.C. Philpot
Ik sta er ongeveer net zo in als jullie. Ik had beter kunnen schrijven: als er geen confessioneel christelijke partijen zouden zijn.
Zolang die er zijn, vind ik dat je als christen de plicht hebt daarop te stemmen. Onder andere vanwege zaken als moord op ongeboren kinderen of bejaarden, het uitspreken tegen zaken die tegen Gods orde ingaan (gender-ideologie, sodomie), en het getuigen van Gods recht op heel ons maatschappelijke en persoonlijke leven.
Zoals Abraham Kuyper heeft gezegt: er is geen gebied in het leven waarvan Christus niet zegt dat het van Hem is.
Zolang die er zijn, vind ik dat je als christen de plicht hebt daarop te stemmen. Onder andere vanwege zaken als moord op ongeboren kinderen of bejaarden, het uitspreken tegen zaken die tegen Gods orde ingaan (gender-ideologie, sodomie), en het getuigen van Gods recht op heel ons maatschappelijke en persoonlijke leven.
Zoals Abraham Kuyper heeft gezegt: er is geen gebied in het leven waarvan Christus niet zegt dat het van Hem is.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
1. SGP en JA21 met 77%
2. VVD en CDA met 73%
3 FvD en BVNL met 70%
PVDD scoort maar 13% je zou bijna denken dat ik een mens ben
.
2. VVD en CDA met 73%
3 FvD en BVNL met 70%
PVDD scoort maar 13% je zou bijna denken dat ik een mens ben