Wiegel keert niet terug in landelijke politiek

Plaats reactie
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Van http://www.nu.nl

Uitgegeven: 8 maart 2006 09:03

DEN HAAG - Het VVD-erelid Hans Wiegel keert niet terug naar de landelijke politiek. Dat heeft Wiegel woensdagmorgen laten weten in een persverklaring.

De vroegere VVD-leider had begin vorig jaar al aangegeven dat hij in maart 2006, na de gemeenteraadsverkiezingen, een beslissing zou nemen over een eventuele terugkeer in de landelijke politiek.

"Na zorgvuldige overweging van persoonlijke en politieke aard, is de heer Wiegel thans tot zijn besluit gekomen", aldus de verklaring.

"De heer Wiegel betuigt zijn groot respect aan de gisterenavond afgetreden fractievoorzitter, Jozias van Aartsen". Wiegel laat verder weten dat hij "op dit moment" geen nadere mededelingen zal doen.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Unionist

Bericht door Unionist »

Benieuwd wie er nu leider wordt.
Billy

Bericht door Billy »

Unionist schreef:Benieuwd wie er nu leider wordt.
Ik hoop dat minister Kamp de nieuwe leider wordt. En dan Hans van Baalen als minister van Def.

Toch denk ik dat de VVD zelf voor Rutte gaat kiezen, ( jong en meer liberaal van "het midden".
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Billy schreef:
Ik hoop dat minister Kamp de nieuwe leider wordt. En dan Hans van Baalen als minister van Def.

Toch denk ik dat de VVD zelf voor Rutte gaat kiezen, ( jong en meer liberaal van "het midden".
nu.nl:
De VVD-prominent Rutte overweegt serieus zich kandidaat te stellen voor het lijsttrekkerschap van de VVD. Dat zei de huidige staatssecretaris voor Onderwijs woensdag vlak voordat hij het overleg tussen fractie en bewindslieden inging over het aftreden van fractievoorzitter Van Aartsen
Petrus

Re: Wiegel keert niet terug in landelijke politiek

Bericht door Petrus »

Pim schreef:Van http://www.nu.nl

Uitgegeven: 8 maart 2006 09:03

DEN HAAG - Het VVD-erelid Hans Wiegel keert niet terug naar de landelijke politiek. Dat heeft Wiegel woensdagmorgen laten weten in een persverklaring.

De vroegere VVD-leider had begin vorig jaar al aangegeven dat hij in maart 2006, na de gemeenteraadsverkiezingen, een beslissing zou nemen over een eventuele terugkeer in de landelijke politiek.

"Na zorgvuldige overweging van persoonlijke en politieke aard, is de heer Wiegel thans tot zijn besluit gekomen", aldus de verklaring.

"De heer Wiegel betuigt zijn groot respect aan de gisterenavond afgetreden fractievoorzitter, Jozias van Aartsen". Wiegel laat verder weten dat hij "op dit moment" geen nadere mededelingen zal doen.
Gelukkig, mijnheer het Orakel kan nu tenminste vanuit Diever blijven orakelen tot ie een ons weegt. Men neemt hem sinds de affaire-Pechtold steeds minder serieus, zoals het behoort.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Billy schreef:

Rutte mag het van mij gaan proberen, maar hij moet niet gaan proberen Bos of Blair te gaan immiteren.
Jammer overigens dat Van Baalen het dit keer (nog?) niet probeert (hij hoopt in mei vader te worden). Misschien over 4 of 8 jaar? Die Van Baalen komt intelligent en sympathiek over op mij.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Plaats reactie