lebaoth schreef:Bejaat, domme allochtonen. Ze kunnen niet veel goed doen bij jou he?
:x :x :x :x
ff goed lezen he:
niet alle allochtonen zijn dom!
( Afshin Ellian als voorbeeld!)
en allochtonen die niet of nauwelijks Hollands praten, niet politiek zijn geintereseerd maar alleen bang zijn dat ze gedemoniseerd worden noem ik dom ja!
net als een Nederlander dom is die als een kuddedier en zonder enig intellect Wouter Bos achterna loopt!
NB waarom moet ik alktijd dit soort zaken blijven uitleggen om niet als rechts-extremist te worden versleten door sommigen op dit forum?.
Afijn, als de door Pim genoemde Wilders -watcher kan ik het niet nalaten zijn weblog van gister te plaatsten.
Goed en slecht nieuws gisteren bij de gemeenteraadsverkiezingen. Het goede nieuws is dat de Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid – hoewel we niet aan de gemeenteraadsverkiezingen meededen en dus ook geen campagne voerden – in een uitgebreide peiling van Maurice de Hond op vijf zetels staan. Ik ben ervan overtuigd dat dit er zeker 10 tot 15 kunnen worden straks bij de Tweede-Kamerverkiezingen!
Het slechte nieuws is dat Nederland op lokaal niveau erg links en rood is geworden. Dat komt ook vooral door de allochtone kiezer die in grote mate op PvdA heeft gestemd en deze partij mede aan een enorme overwinning hebben geholpen. Dat is een slechte zaak. Zoals ik vorige jaar al in de Onafhankelijkheidsverklaring heb geschreven, is het verkeerd dat mensen die de Nederlandse nationaliteit niet hebben wel mogen stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen. Dat zouden we dus ook zo snel mogelijk moeten terugdraaien.
Het was gisteren wel een raar gevoel. Er is een felle verkiezingsstrijd aan de gang en ik doe niet mee. Voor mij betekende dat een avond op de bank zitten, in het gezelschap van drie medewerkers en mijn drie katten. Geen partijbijeenkomst met champagne en ballonnen, maar een avondje televisie kijken. Zo had ik nog nooit een verkiezingsavond beleefd.
Ik verheug me er enorm op de komende 14 maanden – als het kabinet niet eerder valt – voluit campagne te gaan voeren voor een beter Nederland. Een Nederland waarin veel moet veranderen, een Nederland dat weer trots moet worden op zijn eigen cultuur en identiteit en niet verder mag islamiseren. Een Nederland dat de criminaliteit keihard aanpakt en de belastingen verlaagd zodat de burgers meer koopkracht krijgen en de overheid kleiner wordt. Een Nederland waarin het gezin als hoeksteen van de samenleving in ere wordt hersteld. Een Nederland dat oog heeft voor de gewone burgers en meer respect krijgt toont voor ouderen. Een Nederland waarin onderwijs wordt verbeterd. Een Nederland waarin burgers het weer voor het zeggen krijgen in plaats van de bestuurlijke en politieke elite. Voor zo’n beter Nederland gaan wij aan de slag. Met de Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid. Het enige alternatief.
aldus Wilders