Wie moet de nieuwe lijsttrekker worden bij het CDA?
Re: Wie moet de nieuwe lijsttrekker worden bij het CDA?
zijn broer is toch hoogleraar namens de GB?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Er zijn heel veel GB-predikanten van huis uit ARP of CHU geweest. Dat is niet heel bijzonder.
-
Waarin in Thijs opgeschoven?
-
Wat hij verstaat onder euthanasie klopt sowieso niet. Dat is geen euthanasie.
Echt ongelofelijk ja. Wat is daar nog veel onkunde over.merel schreef: ↑Gisteren, 08:04Wat hij verstaat onder euthanasie klopt sowieso niet. Dat is geen euthanasie.
Ik zie niet echt duidelijke verschuiving. Misschien op het gebied van de zesdaagse schepping? Al is niet heel duidelijk hoe hij daar als 20-jarige over dacht.
Wat betreft het gesprek over euthanasie: eens met merel. Door het toenemen van de medische mogelijkheden vervaagt de grens, maar in sommige gevallen is doorgaan met behandelen meer een vorm van eigenmachtig ingrijpen dan het stopzetten van een behandeling.
Wat betreft het gesprek over euthanasie: eens met merel. Door het toenemen van de medische mogelijkheden vervaagt de grens, maar in sommige gevallen is doorgaan met behandelen meer een vorm van eigenmachtig ingrijpen dan het stopzetten van een behandeling.
-
Hopelijk hebben jullie gelijk en heeft hij CU standpunten tav ethische thema's. Maar in dat geval zal het wel wringen als hij vragen krijgt over dat hij achter de huidige abortus en euthanasiepraktijk staat en eens is met het regenboogakkoord. Het CDA is immers uitvinder van de abortuswetgeving en ondertekenaar van het regenboogakkoord.
- J.C. Philpot
Ik vraag me überhaupt af of het CDA hem wel ziet zitten.
Als ik in onderstaand filmpje hoor hoe Bontebal zich steeds probeert te distantiëren van de CDA als christelijke partij, dan denk ik niet dat ze op Van de Brink zitten te wachten, ook al is hij blijkens het artikel bereid veel water bij de wijn te doen.
https://www.youtube.com/watch?v=5WdcnR1 ... eApologeet
Als ik in onderstaand filmpje hoor hoe Bontebal zich steeds probeert te distantiëren van de CDA als christelijke partij, dan denk ik niet dat ze op Van de Brink zitten te wachten, ook al is hij blijkens het artikel bereid veel water bij de wijn te doen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Dat zal allemaal wel afgestemd zijn. Iemand als Tijs van de Brink zal een goede baan niet opgeven voor een misschientje.J.C. Philpot schreef: ↑Vandaag, 09:04 Ik vraag me überhaupt af of het CDA hem wel ziet zitten.