Erdee

Posthoorn

Re: Erdee

Bericht door Posthoorn »

DDD schreef: 29 jul 2025, 14:27 Dat lijkt me iets te kort door de bocht. Ik las het artikel ook. Hij kan iets spelen als hij het een keer hoort. Dus dan is één goede uitvoering op YouTube genoeg om het alsnog te kunnen spelen.

Los daarvan: je kunt natuurlijk alle psalmen uit je hoofd kennen. Ik kan ook nauwelijks noten lezen, maar ik kan wel het hele liedboek spelen, laat staan de psalmen.
Laat staan? Je bedoelt, denk ik, en zéker de psalmen. ;)
Konijntje

Bericht door Konijntje »

DDD schreef: 29 jul 2025, 14:27 Dat lijkt me iets te kort door de bocht. Ik las het artikel ook. Hij kan iets spelen als hij het een keer hoort. Dus dan is één goede uitvoering op YouTube genoeg om het alsnog te kunnen spelen.

Los daarvan: je kunt natuurlijk alle psalmen uit je hoofd kennen. Ik kan ook nauwelijks noten lezen, maar ik kan wel het hele liedboek spelen, laat staan de psalmen.

Het heeft natuurlijk de voorkeur als een organist conservatorium deed, maar niet iedere kleine gemeente kan zo iemand vinden.
Nu is het ook een kunst als je voor de zoveelste keer een voorspel tijdens de collecte moet spelen voor psalm 68, 119 ed 😉 Aantal psalmen worden vrij vaak opgegeven.
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

Vanmiddag een telefonisch interview met het RD als 'betrokken lezer'. :huhu

En wat dacht je? Ook al een telefonisch interview met het ND gehad als 'cryptobaptist'.

Jullie gaan nog van me horen! ;) :wiz :)
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Posthoorn schreef: 30 jul 2025, 09:07
En wat dacht je? Ook al een telefonisch interview met het ND gehad als 'cryptobaptist'.
Je doopt je bitcoins?
helma

Bericht door helma »

Posthoorn schreef:Vanmiddag een telefonisch interview met het RD als 'betrokken lezer'. :huhu

Jullie gaan nog van me horen! ;) :wiz :)
Je wordt een BN-er!
huisman

Bericht door huisman »

Ambtenaar schreef: 30 jul 2025, 09:23
Posthoorn schreef: 30 jul 2025, 09:07
Je doopt je bitcoins?
Alleen de volwassen bitcoins.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Informatie over Gaza/Israël... Wordt er een eerlijk en objectief beeld gegeven?
https://www.rd.nl/artikel/1116791-kriti ... fers-hamas
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Job

Bericht door Job »

-DIA- schreef: 11 aug 2025, 08:05 Informatie over Gaza/Israël... Wordt er een eerlijk en objectief beeld gegeven?
Het is een wespennest. De vraag rijst wel: als de waarheid van nieuwsberichten dus sterk betwijfeld kan worden, waarom wordt onafhankelijke pers dan grotendeels geweerd, zoals dat tenminste wordt aangevoerd? Israël zou er toch baat bij hebben als alles eerlijk wordt geregistreerd? Zo nee, waarom niet?

De dood van een Al-Jazeera verslaggever helpt in elk geval niet. Het hart krimpt ineen bij zulk nieuws.
huisman

Bericht door huisman »

Job schreef: 11 aug 2025, 09:07
-DIA- schreef: 11 aug 2025, 08:05 Informatie over Gaza/Israël... Wordt er een eerlijk en objectief beeld gegeven?
Het is een wespennest. De vraag rijst wel: als de waarheid van nieuwsberichten dus sterk betwijfeld kan worden, waarom wordt onafhankelijke pers dan grotendeels geweerd, zoals dat tenminste wordt aangevoerd? Israël zou er toch baat bij hebben als alles eerlijk wordt geregistreerd? Zo nee, waarom niet?

De dood van een Al-Jazeera verslaggever helpt in elk geval niet. Het hart krimpt ineen bij zulk nieuws.
De dood van een Hamas terrorist zal je bedoelen. Want dat was hij.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
helma

Bericht door helma »

Dit zijn wat gegevens:Afbeelding
Edelweiss

Bericht door Edelweiss »

huisman schreef: 11 aug 2025, 09:11

Hij vernoemde zijn zoon openlijk naar een terrorist die op 7 oktober 2023 werd doodgeschoten. De Gazaanse bevolking was overigens recent nog naar hem op zoek omdat hij geen of nauwelijks verslag deed van hun protesten tegen Hamas, terwijl het juist zo van belang was dat de Gazanen gehoord werden. Het is fascinerend dat zulks gewoon te vinden is op onder andere zijn eigen social media accounts maar magisch onvindbaar blijkt voor de gemiddelde media in Hilversum.

Overigens ook wel typerend, maar niet verbazend, dat de NOS vandaag melding maakt dat Israel 'het al langer gemunt heeft' op Al Jazeera en sinds vorig jaar mei de zender verbood. Nagelaten wordt er bij te vermelden dat de zender al járen verboden is in omliggende landen vanwege, jawel, hate speech.
huisman

Bericht door huisman »

Edelweiss schreef: 11 aug 2025, 10:17
huisman schreef: 11 aug 2025, 09:11

Hij vernoemde zijn zoon openlijk naar een terrorist die op 7 oktober 2023 werd doodgeschoten. De Gazaanse bevolking was overigens recent nog naar hem op zoek omdat hij geen of nauwelijks verslag deed van hun protesten tegen Hamas, terwijl het juist zo van belang was dat de Gazanen gehoord werden. Het is fascinerend dat zulks gewoon te vinden is op onder andere zijn eigen social media accounts maar magisch onvindbaar blijkt voor de gemiddelde media in Hilversum.

Overigens ook wel typerend, maar niet verbazend, dat de NOS vandaag melding maakt dat Israel 'het al langer gemunt heeft' op Al Jazeera en sinds vorig jaar mei de zender verbood. Nagelaten wordt er bij te vermelden dat de zender al járen verboden is in omliggende landen vanwege, jawel, hate speech.
De NOS weigert de Hamas propaganda journalistiek te checken. Ze plaatsen het gewoon op hun site. Echt walgelijk.
MGG

Bericht door MGG »

Mede betaald door de Nederlandse overheid. Het verbaasd mij dat zij de terroristen nog niet beloond hebben met de erkenning van Palestina.
Bertiel

Bericht door Bertiel »

Leerzame meditaties van Spurgeon
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Niet uit het RD, maar regionale krant:
https://www.tubantia.nl/rijssen-holten/ ... ~ad9c06c2/
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Plaats reactie