Urk beroept een predikant.
-
Ds. J. den Boer is 100% cker van de HNHK.HHKtE schreef:Ds.J.den Boer staat al lange tijd niet meer op lijst van predikanten van de HNHK ,dus ik betwijfel of hij op dit moment Hersteld hervormd is.Ik den k dat hij door zijn positie als legerpredikant wel PKN moet zijn.
Door niet nader te noemen redenen is hij van de lijst afgehaald.
Zolang de website van de HNHK geen melding maakt van een beroep vanuit Urk op ds. J. den Boer is het mjins inziens nog geen beroep.
Ik weet wel dat ds. J. den Boer best wel herder en leraar zou willen zijn van een "kleine gemeente".
Volgende week zondag hoopt hij bij ons 2x te preken.
Echt een dominee die zichzelf is op de kansel. Hij heeft beslist geen dominee 'air' over zich. Ik mag dat wel.
vreemd, dat vind ik nou juist niet .Matthijs schreef:Ds. J. den Boer is 100% cker van de HNHK.HHKtE schreef:Ds.J.den Boer staat al lange tijd niet meer op lijst van predikanten van de HNHK ,dus ik betwijfel of hij op dit moment Hersteld hervormd is.Ik den k dat hij door zijn positie als legerpredikant wel PKN moet zijn.
Zolang de website van de HNHK geen melding maakt van een beroep vanuit Urk op ds. J. den Boer is het mjins inziens nog geen beroep.
Ik weet wel dat ds. J. den Boer best wel herder en leraar zou willen zijn van een "kleine gemeente".
Echt een dominee die zichzelf is op de kansel. Hij heeft beslist geen dominee 'air' over zich. Ik mag dat wel.
Ja inderdaad vreemd!Gabrielle schreef:vreemd, dat vind ik nou juist niet .Matthijs schreef:Ds. J. den Boer is 100% cker van de HNHK.HHKtE schreef:Ds.J.den Boer staat al lange tijd niet meer op lijst van predikanten van de HNHK ,dus ik betwijfel of hij op dit moment Hersteld hervormd is.Ik den k dat hij door zijn positie als legerpredikant wel PKN moet zijn.

Ik vind het geweldig als een dominee gewoon normaal doet.
Predikanten met een air over zich, daar houd ik helemaal niet van.
-
-