En de HEMA-inhaker is weer geniaal! "Oranje vlekken in je koninklijk beddengoed?"

Mijn Nederlandse kant moest er hartelijk om lachen, mijn Zwitserse kant vond het diplomatiek onhandig en respectloos.Job schreef: ↑24 jun 2025, 23:37 Ik heb vandaag kleine vreugden beleefd aan de AI-afbeeldingen die her en der gedeeld worden over de logeerpartij bij de koning. 's Werelds zorgen zijn groot, toch kon ik een grijns niet onderdrukken. Als ik wist hoe ik hier afbeeldingen moest delen, dan liet ik er een paar zien!
En de HEMA-inhaker is weer geniaal! "Oranje vlekken in je koninklijk beddengoed?"
![]()
Edelweiss schreef: ↑Gisteren, 11:00Mijn Nederlandse kant moest er hartelijk om lachen, mijn Zwitserse kant vond het diplomatiek onhandig en respectloos.Job schreef: ↑24 jun 2025, 23:37 Ik heb vandaag kleine vreugden beleefd aan de AI-afbeeldingen die her en der gedeeld worden over de logeerpartij bij de koning. 's Werelds zorgen zijn groot, toch kon ik een grijns niet onderdrukken. Als ik wist hoe ik hier afbeeldingen moest delen, dan liet ik er een paar zien!
![]()
Het is met dergelijke zaken altijd een beetje dubbel merk ik![]()
Mijn kleine vreugde: heel vroeg opstaan en de zon boven de bergen zien opkomen.
Wat heerlijk om naar uit te kijken!