Naar aanleiding van de laatste poll nog maar een poll, maar dan met een iets prikkelender vraagstelling, naar ik hoop.
Namelijk de vraag of je het er mee eens bent, dat het eeuwig lot van alle mensen overeenkomstig de reformatorische belijdenis wordt bepaald
(Of die belijdenis dus geldig is voor alle mensen, of ze die belijdenis nu wel, niet of een beetje onderschrijven).
Het is eigenlijk de vraag naar de geldigheid van het reformatorisch belijden (omtrent eeuwig wel of eeuwig wee) voor alle mensen die leefden vóór het ontstaan van deze belijdenis en ná het ontstaan van deze belijdenis.[font=Arial] [/font]
nogmaals: eeuwig wel of wee en niet-reformatorische mensen
Op slot
Deze topic gaat op slot; het onderwerp lijkt me absoluut niet stichtelijk. Daarbij is recentelijk een soortgelijke poll geweest, waarin de meningen duidelijk genoeg geuit zijn. Een eventuele verdere inhoudelijke discussie kan in dat topic voortgezet worden.
Met vriendelijke groeten,
Uw Moderator
Deze topic gaat op slot; het onderwerp lijkt me absoluut niet stichtelijk. Daarbij is recentelijk een soortgelijke poll geweest, waarin de meningen duidelijk genoeg geuit zijn. Een eventuele verdere inhoudelijke discussie kan in dat topic voortgezet worden.
Met vriendelijke groeten,
Uw Moderator