Ambtenaren.....
Ambtenaren.....
Gisteren stond er in een Gouds nieuwsblaadje een interessant verhaal.
't Gaat over ambtenaren. En straatmakers.
In Gouda is een bedrijf dat al ongeveer 40 jaar de bestratingen verzorgt. Of dat nou goed is voor de prijsvorming is vers twee. Daar is men achtergekomen bij het ambetanrenkorps en nu mag ieder bedrijf inschrijven op een project.
Op het laatste project is onze straatmaker afgevallen. Reden: hij had niet genoeg referentie-projecten opgegeven. De heren en dames ambtenaren kunnen nu niet gaan zien wat voor werk hij heeft afgeleverd in andere projecten. !!! Heel Gouda is door hem bestraat in de afgelopen 40 jaar. gewoon naar buiten kijken!
't Gaat over ambtenaren. En straatmakers.
In Gouda is een bedrijf dat al ongeveer 40 jaar de bestratingen verzorgt. Of dat nou goed is voor de prijsvorming is vers twee. Daar is men achtergekomen bij het ambetanrenkorps en nu mag ieder bedrijf inschrijven op een project.
Op het laatste project is onze straatmaker afgevallen. Reden: hij had niet genoeg referentie-projecten opgegeven. De heren en dames ambtenaren kunnen nu niet gaan zien wat voor werk hij heeft afgeleverd in andere projecten. !!! Heel Gouda is door hem bestraat in de afgelopen 40 jaar. gewoon naar buiten kijken!
- FlyingEagle
- FlyingEagle
Mijn ervaringen met ambtenaren zijn gewoon uitermate slecht. Ik heb tegen mijn kinderen al wel eens gezegd. Je mag van mij een heleboel worden, maar ambtenaar..... dat kun je maar beter niet doen. vreselijk wat een bureaucraten!FlyingEagle schreef:Pardon? :shock:dré schreef:ambtenaren......vreselijk:
(ik val je niet persoonlijk aan hoor

Ongetwijfeld wil je een voorbeeld.
We moesten nieuwe paspoorten hebben en vanzelf moesten die kleintjes daar ook bij. Bij ons in de gemeente kan dat (en iedereen moet mee) tussen 9 en 12 uur.. De leerplichtambetnaar vindt echter dat ze dan (terecht) op school moeten zitten. Moet je dus vrij nemen om een paspoort aan te vragen en de kids thuishouden van school.
Mijn buurman, (die heeft er 6 of 7) ging een paar dagen later ook. Stond keurig om 11.30 in de rij voor de balie. Maar ja, dat gaat natuurlijk niet zo snel dus het duurde ff voor hij aan de beurt was. De ambtenaar presteerde het om om 12 uur gewoon te roepen.... wij zijn gesloten! :shock: U kunt morgen weer komen. En ze deed het luik dicht!!!!!!!
Ik kan je ook nog wel wat vertellen over mijn bouwvergunning. maar ik heb er binnen kort nog een nodig samen met de buurman. Stel je voor dat ze meelezen 8)

dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
Haha.... hier valt het allemaal reuze mee, maar ja, jij woont natuurlijk in het asociale westen.... waar ik woon heerst de oosterse gastvrijheid en gaat het allemaal veel relaxter en gemoederlijkerdré schreef:Mijn ervaringen met ambtenaren zijn gewoon uitermate slecht. Ik heb tegen mijn kinderen al wel eens gezegd. Je mag van mij een heleboel worden, maar ambtenaar..... dat kun je maar beter niet doen. vreselijk wat een bureaucraten!FlyingEagle schreef:Pardon? :shock:dré schreef:ambtenaren......vreselijk:
(ik val je niet persoonlijk aan hoor)
We moesten nieuwe paspoorten hebben en vanzelf moesten die kleintjes daar ook bij. Bij ons in de gemeente kan dat (en iedereen moet mee) tussen 9 en 12 uur.. De leerplichtambetnaar vindt echter dat ze dan (terecht) op school moeten zitten. Moet je dus vrij nemen om een paspoort aan te vragen en de kids thuishouden van school.
Mijn buurman, (die heeft er 6 of 7) ging een paar dagen later ook. Stond keurig om 11.30 in de rij voor de balie. Maar ja, dat gaat natuurlijk niet zo snel dus het duurde ff voor hij aan de beurt was. De ambtenaar presteerde het om om 12 uur gewoon te roepen.... wij zijn gesloten! :shock: U kunt morgen weer komen. En ze deed het luik dicht!!!!!!!
Ik kan je ook nog wel wat vertellen over mijn bouwvergunning. maar ik heb er binnen kort nog een nodig samen met de buurman. Stel je voor dat ze meelezen 8):

- FlyingEagle
hahaha ja ik ken ook wel zo'n soort verhaal. Maarja, dat werk doe ik niet gelukkig.dré schreef:Mijn ervaringen met ambtenaren zijn gewoon uitermate slecht. Ik heb tegen mijn kinderen al wel eens gezegd. Je mag van mij een heleboel worden, maar ambtenaar..... dat kun je maar beter niet doen. vreselijk wat een bureaucraten!FlyingEagle schreef:Pardon? :shock:dré schreef:ambtenaren......vreselijk:
(ik val je niet persoonlijk aan hoor)
Ik kan je ook nog wel wat vertellen over mijn bouwvergunning. maar ik heb er binnen kort nog een nodig samen met de buurman. Stel je voor dat ze meelezen 8):