Zelfs dan worden er nog vraagtekens bij gezetTSD schreef: ↑15 mei 2025, 08:50Eens hoor, maar dat het vertrouwen in politie en ME niet erg groot is op dat gebied begrijp ik ook.Lilian1975 schreef: ↑15 mei 2025, 08:42 Niemand mag voor eigen rechter spelen.... zeker niet als de Katwijkse overheid al voorbereid was. (ME was aanwezig om orde te bewaken)
Het is inderdaad niet slim om daar een demonstratie toe te staan. M.i. Maar dat maakt niet dat je dan maar zelf al voor relschopperij mag zorgen. De ME was NB al aanwezig en dus voorbereid en dus al een begrensend effect? voor dat handjevol wat op de zeer verwerpelijke oproep van die Salafistische spreker. (Overigens kan hij ook niet ongestoord zijn gang gaan lijkt me/hoop ik... en zijn ze toch ook met allerlei onderzooeken bezig?) Dus men was voorbereid. Maar volgens mij is Katwijk sowieso een onrustig volkje
Ik ben ook niet helemaal overtuigt of de bivak dragers zo'n Israël liefde hebben of meer liefde voor rellen. Maar goed ik zie het van een afstandje aan.
De politie was ook aanwezig in Zaltbommel, maar ondertussen werden mensen gewoon belaagd, bespuugd en bedreigd.
Recht in eigen hand nemen mag inderdaad niet. Maar het zou wel fijn zijn als degenen die daar wel het recht toe hebben, ook eens serieus zouden doorpakken.
Er is ook aangifte gedaan tegen Marco Kroon bijv
Waar gaat het naar toe met de haat tegen het volk van God?