Wat doen we vandaag?

Anselmus

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Anselmus »

Lilian1975 schreef: 07 mei 2025, 21:00
Herman schreef: 07 mei 2025, 18:52 Zit naar een stream te kijken met een schoorsteentje.
Dat is een stil beeld dan... ik hou rf maar in de gaten. Dan zal ik het snel genoeg weten. Wellicht dat er een conclaaf topic geopend kan worden :haha . Waar alle ins en outs besproken worden.
Zwarte rook 😉
Fides Quaerens Intellectum
Lilian1975

Bericht door Lilian1975 »

Anselmus schreef: 07 mei 2025, 21:01
Lilian1975 schreef: 07 mei 2025, 21:00
Herman schreef: 07 mei 2025, 18:52 Zit naar een stream te kijken met een schoorsteentje.
Dat is een stil beeld dan... ik hou rf maar in de gaten. Dan zal ik het snel genoeg weten. Wellicht dat er een conclaaf topic geopend kan worden :haha . Waar alle ins en outs besproken worden.
Zwarte rook 😉
Mooi, kunnen we weer slapen...
Ik dacht hoe doen ze het eigenlijk als het donker is? Zwarte rook zie je dan niet🤔

Maar eerlijk is eerlijk. Ik was zaterdag in Maastricht in de st Servaaskerk.... en bedacht opgelucht protestants te zijn. Ik ervaarde erg het verschil tussen geloof en religie.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Lilian1975 schreef: 07 mei 2025, 21:00Wellicht dat er een conclaaf topic geopend kan worden :haha . Waar alle ins en outs besproken worden.
Ik heb overwogen een topic "Verkiezing nieuwe antichrist" te openen, als tegenwicht aan het geflirt met Rome. Maar gezien de ophef die een dergelijke titel weer zal geven, laat ik het openen van een dergelijk topic liever aan anderen over.

Ik ben wel benieuwd wie de ongelukkige is, die uit de stemrondes zal komen. Ik geef eerlijk toe dat ik komende dagen af en toe de nieuwssites zal controleren of er al witte rook is.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Job

Bericht door Job »

Vandaag ben ik in schaterlachen uitgebarsten om minister Faber. Het was zo'n lach die het midden houdt tussen de slappe lach, een halve huil en puur vermaak. Nog nooit zoiets meegemaakt van regeringswege.
Chrisje72

Bericht door Chrisje72 »

Een plantenborder afgemaakt, een paar niet woekerende bamboes van potten naar grond verplaatst en 4 potten opnieuw ingericht, van een vijfde de vlinderstruik die daarin(en daar doorheen) groeide er gekortwiekt opnieuw in gezet en me gerealiseerd dat ik nog een 6e pot had. Dus nog maar een keer een mooie (half) schaduw plant zoeken die in een pot kan een mooi wat hoogte heeft.
refo

Bericht door refo »

Job schreef: 09 mei 2025, 23:02 Vandaag ben ik in schaterlachen uitgebarsten om minister Faber. Het was zo'n lach die het midden houdt tussen de slappe lach, een halve huil en puur vermaak. Nog nooit zoiets meegemaakt van regeringswege.
Gefeliciteerd.
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Job schreef: 09 mei 2025, 23:02 Vandaag ben ik in schaterlachen uitgebarsten om minister Faber. Het was zo'n lach die het midden houdt tussen de slappe lach, een halve huil en puur vermaak. Nog nooit zoiets meegemaakt van regeringswege.
Dat doen vooral de linkse mensen. Inderdaad van harte gefeliciteerd.
J.C. Philpot

Mij verbazen over mijn zoon, die een watermeloen kocht voor zijn moeder, voor moederdag.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Terri

Bericht door Terri »

J.C. Philpot schreef: 10 mei 2025, 18:56 Mij verbazen over mijn zoon, die een watermeloen kocht voor zijn moeder, voor moederdag.
Ik heb geen idee hoe oud hij is, maar watermeloenen zijn meestal vrij groot en ik zie het voor me; Meloen waar ga je met die jongen naartoe? :yahoo
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Lijkt je zoon op jouw of op z’n moeder ..?

😇 😂
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
‭‭
J.C. Philpot

Vrouwke schreef: 10 mei 2025, 19:01 Lijkt je zoon op jouw of op z’n moeder ..?

😇 😂
Op mij. Hij had zelf zin in watermeloen :?

George Whitefield
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Ha, ha…

Best een creatieve oplossing om zo een moederdagcadeau te verzinnen!
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
‭‭
Bertiel

Bericht door Bertiel »

Hahaha.
Mijn dochters geven een poffertjespan…
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Prachtig, zulke dingen!
‭‭
helma

Bericht door helma »

J.C. Philpot schreef:Mij verbazen over mijn zoon, die een watermeloen kocht voor zijn moeder, voor moederdag.
Geweldig!
Plaats reactie