Poetin heeft een heel leiderschap om zich heen verzameld. Alleen Poetin doden zal weinig effect hebben. Dan krijg je misschien Dmitri Medvedev en die is nog gekker en gevaarlijker dan Poetin.DDD schreef: ↑Gisteren, 21:20 Aanvullend: daden komen voort uit het hart. Daar zit het probleem. De daden zijn slechts het gevolg. Nog los daarvan: ik zou niet weten hoe ik Poetin kan doden, maar ik zou het graag doen. Dat is verder geen reden om hier mijn mening niet te mogen geven, wat mij betreft. En ik begrijp ook zelf dat woorden alleen weinig direct effect hebben.
Oorlog in Oekraine
Re: Oorlog in Oekraine
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Dat begrijp ik. Maar goed. Een moet de eerste zijn.
Los daarvan ben ik er nog niet zo van overtuigd dat Rusland niet binnen enkele jaren voldoende wapens heeft om Europa binnen te wandelen. En wat mij betreft, is het dus heel dringend om daar in brede zin op voorbereid te zijn.
Maar goed, dat is lastig, zolang er nog mensen rondlopen die denken dat het Europa's schuld is dat Poetin boos is. Met zulke achterlijke standpunten kom je niet verder bij het verdedigen van de democratie. Nu zijn dat vaak ook mensen die liever een dictator zouden zien, omdat ze verder toch gewoon slaafs de sociale media uit hun eigen bubbel volgen en niet zelfstandig nadenken.
Los daarvan ben ik er nog niet zo van overtuigd dat Rusland niet binnen enkele jaren voldoende wapens heeft om Europa binnen te wandelen. En wat mij betreft, is het dus heel dringend om daar in brede zin op voorbereid te zijn.
Maar goed, dat is lastig, zolang er nog mensen rondlopen die denken dat het Europa's schuld is dat Poetin boos is. Met zulke achterlijke standpunten kom je niet verder bij het verdedigen van de democratie. Nu zijn dat vaak ook mensen die liever een dictator zouden zien, omdat ze verder toch gewoon slaafs de sociale media uit hun eigen bubbel volgen en niet zelfstandig nadenken.
Ik begrijp niet dat een christen die niet in een gevechtsfunctie is aangeeft Poetin graag te willen doden.DDD schreef: ↑Gisteren, 21:20 Aanvullend: daden komen voort uit het hart. Daar zit het probleem. De daden zijn slechts het gevolg. Nog los daarvan: ik zou niet weten hoe ik Poetin kan doden, maar ik zou het graag doen. Dat is verder geen reden om hier mijn mening niet te mogen geven, wat mij betreft. En ik begrijp ook zelf dat woorden alleen weinig direct effect hebben.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.