Sommige zaken zijn gewoon feitelijk vast te stellen.huisman schreef: ↑29 apr 2025, 09:18Ik denk dat Trump, Poetin, @refo en @Wim Anker er anders over denken.ZWP schreef: ↑29 apr 2025, 09:08Een deel is al aardig duidelijk. Economische malaise, kelderende beurzen (maar ook inside information zodat zijn rijke vriendjes er wel bij varen), een historisch slechte approvalrate van 41%, bondgenoten afgeschrikt, chaos op het geopolitieke toneel, geen vrede in Oekraïne en Israël en verzwakking van de democratie en rechtstaat.![]()
Presidentsverkiezingen USA 2024
Re: Presidentsverkiezingen USA 2024
Je zult maar in dit rijtje van vier staanhuisman schreef: ↑29 apr 2025, 09:18Ik denk dat Trump, Poetin, @refo en @Wim Anker er anders over denken.ZWP schreef: ↑29 apr 2025, 09:08Een deel is al aardig duidelijk. Economische malaise, kelderende beurzen (maar ook inside information zodat zijn rijke vriendjes er wel bij varen), een historisch slechte approvalrate van 41%, bondgenoten afgeschrikt, chaos op het geopolitieke toneel, geen vrede in Oekraïne en Israël en verzwakking van de democratie en rechtstaat.![]()

- Bert Mulder
- Contacteer:
in
Wat heb jij weet van de politiek in Canada? De liberalen hebben de verkiezing gestolen door het platform van de conservatieven te stelen, met de hulp van Trump (foreign interference).
En ook omdat de arbeid partij gestraft is omdat ze de liberalen een paar jaar lang gesteund is, met het resultaat dat die partij niet meer officieel bestaat. Wat een multi partij systeem was komt nu in wezen neer op een twee partij systeem.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ik heb er niet zoveel verstand van. Ik snap niet hoe canadezen zoiets kunnen doen. Maar ik heb toch maar (CHP) gestemd gisteren.Bert Mulder schreef: ↑Gisteren, 02:54in
Wat heb jij weet van de politiek in Canada? De liberalen hebben de verkiezing gestolen door het platform van de conservatieven te stelen, met de hulp van Trump (foreign interference).
En ook omdat de arbeid partij gestraft is omdat ze de liberalen een paar jaar lang gesteund is, met het resultaat dat die partij niet meer officieel bestaat. Wat een multi partij systeem was komt nu in wezen neer op een twee partij systeem.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Je hebt je stem weggegooid dus.
De enige manier in een kiesstelsel als Canada dat een partij als de CHP iets belang zou hebben is als je eerst evangelisatie doet, zo dat je christenen hebt die op je zullen stemmen. Helaas is Canada een goddeloos land...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Our riding always goes conservative by a large margin.Bert Mulder schreef: ↑Gisteren, 03:27Je hebt je stem weggegooid dus.
De enige manier in een kiesstelsel als Canada dat een partij als de CHP iets belang zou hebben is als je eerst evangelisatie doet, zo dat je christenen hebt die op je zullen stemmen. Helaas is Canada een goddeloos land...
Hoe hebben ze gestolen? Ik vind dat nogal een beschuldiging. Het klinkt een beetje als de leugens van Trump.Bert Mulder schreef:in
Maar DDD, uitslagen zijn toch alleen logisch als conservatieven, extreem- of radicaalrechts winnen?
Alleen dan heeft 'het volk' gesproken.
Deze verkiezingsuitslag kan daarom niet kloppen, dus moet het wel gestolen zijn. Vreemd dat je dat niet snapt.
Alleen dan heeft 'het volk' gesproken.
Deze verkiezingsuitslag kan daarom niet kloppen, dus moet het wel gestolen zijn. Vreemd dat je dat niet snapt.

Het is maar een zijopmerking, maar het geboortecijfer in VS moet wel gigantisch geweest zijn onder Biden, als er nu meer dan 100 miljoen levens gered worden in 100 dagen en de bevolking op pijl bleef in de jaren hiervoor.
https://x.com/AGPamBondi/status/1917311 ... gm7JQ&s=19
https://x.com/AGPamBondi/status/1917311 ... gm7JQ&s=19
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
-
Kijk, dit is al derde completdenker op dit forum.. Mijn opnie over neiging van SGP achterban snijdt duidelijk hout.Bert Mulder schreef: ↑Gisteren, 02:54in
Hier het bewijs.
Zij het dat deze meneer in Canada woont en niet op de SGP stemt.
- Maanenschijn
Beetje malle opmerking, toch? Beide heren wonen overzee en zijn waarschijnlijk geen SGP stemmers. En 3 op de totale forum populatie is minimaalDe Rijssenaar schreef:Kijk, dit is al derde completdenker op dit forum.. Mijn opnie over neiging van SGP achterban snijdt duidelijk hout.Bert Mulder schreef: ↑Gisteren, 02:54in
Hier het bewijs.

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
De verkiezing zover ik kan beoordelen is eerlijk verlopen (als je al de politieke streken even buiten houdt). De canadezen hebben dit gewild. Ik vindt het absurd maar het is zo. De liberalen hebben veel van de ideeën die de conservatieven propageerden overgenomen. Dus niet echt gestolen maar ook niet waar ze de laatste 10 jaar naar regeert hebben.DDD schreef: ↑Gisteren, 07:29Hoe hebben ze gestolen? Ik vind dat nogal een beschuldiging. Het klinkt een beetje als de leugens van Trump.Bert Mulder schreef:in
En ik vind ook dat het gedachte van Jantje uit Rijssen hout snijdt. Als ik in Amerika zou wonen zou ik op Trump stemmen en als ik in Nederland zou wonen zou ik op de SGP stemmen. Niks mis mee.