Het is bekend dat historische kerkgebouwen makkelijker mensen van buiten trekken. Lagere drempels.
Vandaar dat de Haagse GB gemeente een paar keer per jaar dienst houdt in de Grote Kerk.
Dus dat is missionair heel verstandig.
Het is bekend dat historische kerkgebouwen makkelijker mensen van buiten trekken. Lagere drempels.
Ik had eerst niet door dat hij hoofdredacteur was. Bij het doorbladeren zag ik op een gegeven moment heel wat Zondagen voorbij komen. Toen begon me wat te dagen.
Wij zijn niet zonder reden geen abonnee. Met alle beste bedoelingen vind ik Terdege een soort refo-Libelle (met tussendoor interessante interviews). Nu een dominee hoofdredacteur was, vraag ik me af hoe dat uitpakte en of zoiets nu meerwaarde heeft.
Nee. Alleen als je een abonnement hebt. Dan kun je het zelf beoordelen. Of iets meerwaarde heeft is in the eye of the beholder, om maar eens een mooie Nederlandse uitdrukking te bezigen.Job schreef: ↑Gisteren, 13:17Wij zijn niet zonder reden geen abonnee. Met alle beste bedoelingen vind ik Terdege een soort refo-Libelle (met tussendoor interessante interviews). Nu een dominee hoofdredacteur was, vraag ik me af hoe dat uitpakte en of zoiets nu meerwaarde heeft.
Mag het?
Er werd een onzinnige discussie gevoerd over een artikel die niemand gelezen had, dan ligt het toch wat anders, lijkt me.
Mee eens. Ik vond het interview met Manu Keirse interessant.ZWP schreef: ↑Gisteren, 13:11Ik had eerst niet door dat hij hoofdredacteur was. Bij het doorbladeren zag ik op een gegeven moment heel wat Zondagen voorbij komen. Toen begon me wat te dagen.
Er zaten wat interessante (over rouw) en minder interessante (over hobby's van zijn kinderen) stukjes bij. Maar dat is maar een mening.