Wat doen we vandaag?

Mistig

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mistig »

Orchidee schreef: 29 apr 2025, 22:50
aggieoudje schreef:Oppasdag vandaag op mijn nichtje en neefje. Bij een boer hier in de buurt was de "koeiendans" oftewel de koeien mochten weer naar buiten.
Prachtig om te zien hoe ze weer naar buiten dartellen en springen.
Was er ook nog eens prachtig weer voor!
Ik was er ook met man en kleindochter en het was idd prachtig om te zien en mee te beleven, kleindochter genoot ook Afbeelding
Vandaag weer! In Lekkerkerk.
https://www.hetkontakt.nl/krimpenerwaar ... lekkerkerk
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Mistig schreef: Gisteren, 08:21
aggieoudje schreef:Oppasdag vandaag op mijn nichtje en neefje. Bij een boer hier in de buurt was de "koeiendans" oftewel de koeien mochten weer naar buiten.
Ik was er ook met man en kleindochter en het was idd prachtig om te zien en mee te beleven, kleindochter genoot ook Afbeelding
Vandaag weer! In Lekkerkerk.
https://www.hetkontakt.nl/krimpenerwaar ... lekkerkerk
Ooit kwam hier o.a. de zure zult en ander lekkers van Bakker vandaan. Helaas is Bakker niet meer...
https://www.rd.nl/artikel/674633-met-de ... k-de-zegen
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
aggieoudje

Bericht door aggieoudje »

Oh wat grappig! Ik heb nog steeds werkelijk geen idee wie je bent of hoe je er uit ziet dus misschien ben ik je wel straal voorbij gelopen, sorry dan daarvoor! ;)
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Vandaag in Westerbork geweest. Indrukwekkend, al wist ik eigenlijk niet dat er vrijwel niks meer van de bebouwing staat.
DDD

Bericht door DDD »

De tweede begrafenis in twee weken. Eenmaal regen en eenmaal zonneschijn. Het was beide keren goed om er te zijn. Maar ik had me de meivakantie anders voorgesteld.
merel

Bericht door merel »

Dat is inderdaad verdrietig. Sterkte!
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Naar de huisarts geweest. Viel niet echt mee. Heb al heel lang veel pijn, en dat blijken poly-neuropathische pijnen te zijn. Dit is niet te genezen. Ik heb capsules gekregen, die zou ik altijd moeten innemen. Vanavond moet ik de eerste capsule innemen. Nog een nadeel, het medicijn kan de rijvaardigheid beïnvloeden, en dus wordt autorijden afgeraden...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
KDD

Bericht door KDD »

Dat is not nice. Sterkte DIA!
pierre27

Bericht door pierre27 »

Sterkte DIA!
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
pierre27

Bericht door pierre27 »

DDD schreef: Gisteren, 17:10 De tweede begrafenis in twee weken. Eenmaal regen en eenmaal zonneschijn. Het was beide keren goed om er te zijn. Maar ik had me de meivakantie anders voorgesteld.
Gecondoleerd!
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Een paar daagjes vakantie in Het Groene Hart in ons sleurhutje.

Wakker worden door het geroep van grutto's, kieviten en opstijgende vliegtuigen.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Martijn

Bericht door Martijn »

DDD schreef: Gisteren, 17:10 De tweede begrafenis in twee weken. Eenmaal regen en eenmaal zonneschijn. Het was beide keren goed om er te zijn. Maar ik had me de meivakantie anders voorgesteld.
Gecondoleerd en sterkte.
Martijn

Bericht door Martijn »

-DIA- schreef: Gisteren, 23:23 Naar de huisarts geweest. Viel niet echt mee. Heb al heel lang veel pijn, en dat blijken poly-neuropathische pijnen te zijn. Dit is niet te genezen. Ik heb capsules gekregen, die zou ik altijd moeten innemen. Vanavond moet ik de eerste capsule innemen. Nog een nadeel, het medicijn kan de rijvaardigheid beïnvloeden, en dus wordt autorijden afgeraden...
Sterkte DIA
Martijn

Bericht door Martijn »

Weer in het ritme komen na onze vakantie op een Balearisch eiland. Genoten van prachtige natuur, cultuur en tijd voor elkaar.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

DDD schreef:De tweede begrafenis in twee weken. Eenmaal regen en eenmaal zonneschijn. Het was beide keren goed om er te zijn. Maar ik had me de meivakantie anders voorgesteld.
Sterkte! Gecondoleerd
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie