Kleine ergernissen

Bourdon16

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Bourdon16 »

Inderdaad. Maar ja wat wil je ook met zoveel niet westerse allochtonen die ook niet willen integreren.
Benieuwd wat ze voor 4 mei in petto hebben.
huisman

Bericht door huisman »

Dat sommigen LinkedIn gebruiken alsof het X/twitter is. Onlangs weer een contact moeten verwijderen omdat zij haar pro-Palestina standpunt steeds via LinkedIn onder de aandacht wilde brengen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
merel

Bericht door merel »

Herkenbaar, ik stoor mij daar ook aan. Net zoals iedereen die LinkedIn gebruikt als rouwverwerking met allerlei foto's van de overledene.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

huisman schreef: 25 apr 2025, 13:52 Dat sommigen LinkedIn gebruiken alsof het X/twitter is. Onlangs weer een contact moeten verwijderen omdat zij haar pro-Palestina standpunt steeds via LinkedIn onder de aandacht wilde brengen.
Dat is ook voor mij een ergernis. Ik heb al heel wat bijdrages geoormerkt als zijnde niet interessant. Nu maar hopen dat het algoritme van LinkedIn haar werk doet.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

De vuurkorf van drie huizen verderop. Volgens mij stoken ze al de hele avond kleddernat hout of zoiets :bobo
merel

Bericht door merel »

Zita schreef: 26 apr 2025, 22:51 De vuurkorf van drie huizen verderop. Volgens mij stoken ze al de hele avond kleddernat hout of zoiets :bobo
Of het zijn jongens die nog goed moeten leren stoken. Ik zag het gisteren namelijk ook bij ons gebeuren toen zij marshmallows aan het roosteren waren op het vuur
refo

Bericht door refo »

Vuurkorven binnen de bebouwde kom zouden sowieso verboden moeten worden. Dat zijn grote ergernissen.
Vervuilende auto's worden geweerd vanwege fijnstof, maar voorkorven mogen zomaar gebruikt worden.
merel

Bericht door merel »

Gelukkig vinden onze buren het geen probleem dat tijdens vakanties af en toe de vuurschaal aan wordt gestoken. Gisteren werden daar marshmallows geroosterd en in de ketel boven het vuur popcorn gepoft. Soms bakken ze pizza's in de buitenoven.
huisman

Bericht door huisman »

merel schreef: 29 apr 2025, 09:46 Gelukkig vinden onze buren het geen probleem dat tijdens vakanties af en toe de vuurschaal aan wordt gestoken. Gisteren werden daar marshmallows geroosterd en in de ketel boven het vuur popcorn gepoft. Soms bakken ze pizza's in de buitenoven.
Laat XR het niet horen. Plakken ze zich vast in jullie tuin.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
refo

Bericht door refo »

merel schreef: 29 apr 2025, 09:46 Gelukkig vinden onze buren het geen probleem dat tijdens vakanties af en toe de vuurschaal aan wordt gestoken. Gisteren werden daar marshmallows geroosterd en in de ketel boven het vuur popcorn gepoft. Soms bakken ze pizza's in de buitenoven.
Misschien vinden ze het wel een probleem, maar om de lieve vrede wil: toe maar.
merel

Bericht door merel »

refo schreef: 29 apr 2025, 10:31
Misschien vinden ze het wel een probleem, maar om de lieve vrede wil: toe maar.
Dat is gelukkig niet aan de orde. De communicatie met de buren is open en vrij van 'om de lieve vrede'.
Plaats reactie