Bezet gebied?

J.C. Philpot

Re: Bezet gebied?

Bericht door J.C. Philpot »

Beschuldigingen Investico/ND/BOOS kloppen niet: “onzorgvuldige journalistiek”

https://www.youtube.com/watch?v=lf5Eo8H ... sra%C3%ABl
https://www.christenenvoorisrael.nl/art ... rnalistiek

Ontluisterend dat het ND als z.n. "christelijke krant" hieraan meedoet. Helaas met hele vervelende gevolgen, zoals onlangs in Zaltbommel, en personen gelieerd aan CvI worden zelfs persoonlijk lastig gevallen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Terri

Bericht door Terri »

Helaas gisteren weer in Lelystad. Ik weet verder niet of er nu wel ingegrepen is. Ik beken eerlijk dat ik er zo akelig van word, dat ik maar niet alles meer lees... :ouin
ZWP

Bericht door ZWP »

Terri schreef: 23 apr 2025, 18:55 Helaas gisteren weer in Lelystad. Ik weet verder niet of er nu wel ingegrepen is. Ik beken eerlijk dat ik er zo akelig van word, dat ik maar niet alles meer lees... :ouin
Laten we ook niet te hard van stapel lopen. Alsof dit allemaal goedgekeurd wordt door politie en justitie.

Bijvoorbeeld in het verslag van ds. Lohuis staat er dat er een ruitenwisser is afgebroken. De politie stelt dat er geen vernielingen zijn geweest. Dat betekent in ieder geval niet gesignaleerd door de aanwezige politie waardoor er niemand daarvoor kon worden aangehouden. Dat zijn twee kanten van dezelfde medaille.

Nu is het verder (wat mij betreft) tuig wat dit doet, daar gaat het niet om. Het gaat mij er nu om dat niet de suggestie moeten worden gewekt alsof we te maken hebben met een overheid die het recht loslaat oid en dit faciliteert.
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Mijn indruk is wel dat dit soort demonstranten, en bijvoorbeeld ook die van ER met fluwelen handschoenen worden aangepakt door de overheid.
Dat ging ten tijde van corona wel anders.
Plaats reactie