Vogels kijken.
- Dodo
Re: Vogels kijken.
Ik heb vandaag voor het eerst van mijn leven een ijsvogeltje gezien. Gewoon honderd meter van huis. Erg leuk!
Ah...dat is een wow-moment! Ik herinner me ook nog mijn eerste ijsvogel.Dodo schreef:Ik heb vandaag voor het eerst van mijn leven een ijsvogeltje gezien. Gewoon honderd meter van huis. Erg leuk!
Staartmees. Thuis zag ik pas dat hij ondersteboven wegvloog...

Flamingo's bij de Grevelingedam.
(Ik ben een nachtje met een van mijn dochters in Zeeland)
(Ik ben een nachtje met een van mijn dochters in Zeeland)

Mmm...helaas nog erg veel pijn.
Dankbaar voor pijnstillende middelen. Gelukkig is het nu op momenten 'houdbaar' met oxycodon. Overdag gaat het wat beter dan 's nachts.
Dit uitstapje stond al gepland en kon niet verzet. En het is een leuke afleiding.
Dankbaar voor pijnstillende middelen. Gelukkig is het nu op momenten 'houdbaar' met oxycodon. Overdag gaat het wat beter dan 's nachts.
Dit uitstapje stond al gepland en kon niet verzet. En het is een leuke afleiding.
Verlichting en verbetering gewenst, Helma! Die twee jongens op hun fatbikes, ze moesten eens weten

-
heej, das in de buurt! Bljift een bizar gezicht, heb ze wel eens met de poten in het ijs zien staan
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
We zijn vanmorgen gelijk weer naar huis gegaan na een nacht zonder slaap.Job schreef:Verlichting en verbetering gewenst, Helma! Die twee jongens op hun fatbikes, ze moesten eens weten
De dokter zegt dat het de komende weken nog wel heel pijnlijk blijft. Proximale Humerusfractuur is berucht vanwege langdurige pijn.
De politie heeft camerabeelden bekeken maar de jongens zijn alleen zichtbaar op de rug en de aanrijding zelf is net buiten bereik van de camera die op de hoek staat opgesteld. Dus geen verder onderzoek meer.
Veel sterkte, Helma. Ook in stille nachten, hopelijk slaap je snel weer wat beter . Hoe gaat het mentaal?helma schreef: ↑03 apr 2025, 17:09We zijn vanmorgen gelijk weer naar huis gegaan na een nacht zonder slaap.Job schreef:Verlichting en verbetering gewenst, Helma! Die twee jongens op hun fatbikes, ze moesten eens weten
De dokter zegt dat het de komende weken nog wel heel pijnlijk blijft. Proximale Humerusfractuur is berucht vanwege langdurige pijn.
De politie heeft camerabeelden bekeken maar de jongens zijn alleen zichtbaar op de rug en de aanrijding zelf is net buiten bereik van de camera die op de hoek staat opgesteld. Dus geen verder onderzoek meer.
Zo leuk die jonge vogeltjes!

Het is een drukte van belang in de tuin.
Vogels vliegen af en aan. Echt genieten.
Vogels vliegen af en aan. Echt genieten.