En het gejammer over vermeend aangedaan onrecht gaat gewoon verder......Lilian1975 schreef: ↑29 mar 2025, 19:27Nogmaals ik schrok gewoon van het bedrag voor wat er in feite gedaan is. Niet meer en niet minder. Daar klaag ik niet over. Sprak mijn verbazing erover uit. Met een hoofd met sterretjes....Wel is bekend dat deze dierenartspraktijk/ziekenhuis best een geoliede geldmachine is. Meerdere vestigingen hebben. Nederlands spreken kan daar niet. Allemaal medewerkers uit oostblok. We waren krap 10 minuten binnen. Dit had zelfs gewoon telefonisch afgehandeld kunnen worden. En mochten 220 euro afpinnen. Dat is gewoon best een bedrag voor ons. Opgelucht dat er niets ernstigs was. Er is temperatuur gemeten, heb ik thuis ook gedaan. Er is gewogen. ( nou ja dat deden we zelf vooraf in de hal. We hadden zelf een filmpje gemaakt... de arts heeft een beetje gevoeld en pijnstiller gegeven. Vandaag gaf een buurvrouw de raad om inderdaad naar een arts in een dorp verder te gaan . Die veearts is maar ook hondjes etc doet. En inderdaad is zij daar goedkoper uit dan toen ze bij deze praktijk zat. Die had ons waarschijnlijk niet eens laten komen. Een kennis van onze dochter die bij de dierenambulance heeft gewerkt zag het filmpje. En zei hij zou ook gewoon een spier verrekt kunnen hebben. Maar was duidelijk geen epilepsie.Maanenschijn schreef: ↑29 mar 2025, 18:49 Eigenlijk ben ik het wel deels met @Wim Anker eens. Het bericht begon met de dierenartskosten. En dat zet dan ook de toon. Het viel mij ook op.
Ik heb in mijn tijd als boer veel met veeartsen en dierenartsen te maken gehad en veel bewondering voor hen gekregen. Bij nacht en ontij staan ze klaar. Na een heel stevige studie. Eigenlijk val me die 200 euro wel mee. Praktijk is open, vaak ook een assistent, in het weekend of 's avonds.
Een loodgieter is niet veel goedkoper.
Dat Wim zo reageert is meer n.a.v. een reactie van mij op een post eerder vandaag op hem. Waar ik deze bagger reacties zelf over mij afgeroepen heb. ( Cgk toppic). Mijn verontwaardiging daar won het van wijs zwijgen...Daarom ook zijn opmerking over bidden. Ik denk er het mijne van. Maar fraai en verheffend is het niet. Uiteraard mijn persoonlijke mening.![]()
Evenzo hier weer een herhaling van de posting in het CGK topic waar, zoals je zelf al opmerkte, de rede het verloor van het gevoel. Fraai en verheffend is het inderdaad allemaal niet, meer een reageren vanuit vermeende superiteit zonder überhaupt goed te lezen.
Maar geniet verder van de eigen wijsheid.