Wat doen we vandaag?
-
Re: Wat doen we vandaag?
Probleem bij de fatbike is dat het eigenlijk gewoon een elektrische fiets is. Dat zo ongeveer elke fatbike te hard gaat maakt hem al illegaal, hij mag immers niet harder dan 25. Maar ja, pik ze allemaal maar van de straat af. De fatbike an sich verbieden gaat niet zonder dat het gevolgen heeft voor de gewone elektrische fiets.
- Maanenschijn
Ik wel, ik wens niemand lichamelijke schade of pijn toe. Wel een reprimande en in-beslag-name en vernietiging van zo’n gedrocht van een fiets.Herman schreef:Ik niet.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Dan zijn we meteen ook van de electrische fiets af. Mooi toch?Henk J schreef: ↑24 mar 2025, 11:17 Probleem bij de fatbike is dat het eigenlijk gewoon een elektrische fiets is. Dat zo ongeveer elke fatbike te hard gaat maakt hem al illegaal, hij mag immers niet harder dan 25. Maar ja, pik ze allemaal maar van de straat af. De fatbike an sich verbieden gaat niet zonder dat het gevolgen heeft voor de gewone elektrische fiets.
Wat heftig @Helma!helma schreef:Twee jongens op fatbike namen de binnenbocht. Ik zag ze razendsnel op me afkomen en probeerde te ontwijken. Maar helaas... een enorme klap.
Ze krabbelden overeind: gaat het goed met u mevrouw?
Ik kon niet overeind komen omdat mijn arm niet overeind wilde en ik enorme pijn had.
Een vrouw boog zich over me heen en begon met me te praten. En binnen een paar seconden waren de jongens verdwenen.
Ik ben met de ambulance meegenomen naar Ede.
Je hebt zo iets naars......
Sterkte met de pijn en herstel!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Heb je al aangifte gedaan bij de politie? Verlaten van een ongeval is volgens mij strafbaar. Wie draait nu op voor medische kosten? Je zorgverzekering zal vast het meeste vergoeden, maar bv fysiotherapie is in veel gevallen nogal beperkt.helma schreef:Twee jongens op fatbike namen de binnenbocht. Ik zag ze razendsnel op me afkomen en probeerde te ontwijken. Maar helaas... een enorme klap.
Ik kon niet overeind komen omdat mijn arm niet overeind wilde en ik enorme pijn had.
Een vrouw boog zich over me heen en begon met me te praten. En binnen een paar seconden waren de jongens verdwenen.
Daar heb je zeker een terecht punt. Je weet nooit welk blijvende gevolgen je er aan overhoudt. Misschien ook kwa werk nog /loon enznewton schreef: ↑24 mar 2025, 14:52Heb je al aangifte gedaan bij de politie? Verlaten van een ongeval is volgens mij strafbaar. Wie draait nu op voor medische kosten? Je zorgverzekering zal vast het meeste vergoeden, maar bv fysiotherapie is in veel gevallen nogal beperkt.helma schreef:Twee jongens op fatbike namen de binnenbocht. Ik zag ze razendsnel op me afkomen en probeerde te ontwijken. Maar helaas... een enorme klap.
Waardeloos, zeg.helma schreef: ↑24 mar 2025, 09:18 Twee jongens op fatbike namen de binnenbocht. Ik zag ze razendsnel op me afkomen en probeerde te ontwijken. Maar helaas... een enorme klap.
Hoe is het met de pijn intussen?
Dagje Utrecht c.q. terras met een vriendin
Dagje met mijn geliefde vrouw de natuur in geweest plus onze museumkaart weer gebruikt.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Klinkt gezellig!
Nu snel in huis aan de slag en vanmiddag met een kind naar de Matthaus Passion.
Nu snel in huis aan de slag en vanmiddag met een kind naar de Matthaus Passion.
Laatst gewijzigd door merel op 05 apr 2025, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- Heidebloem
De nieuwe slaapkamer van de oudste schoonmaken en inrichten. Overtijd en ik meen dat de baby echt wacht tot alles af is hier 

Sterkte met de laatste loodjes!Heidebloem schreef:De nieuwe slaapkamer van de oudste schoonmaken en inrichten. Overtijd en ik meen dat de baby echt wacht tot alles af is hier
-
Fijne avond! Wij waren in de Laurenskerk in Rotterdam,. Wij hebben weer genoten, maar het evenaarde niet de uitvoering die ik ooit in Groningen heb gezien. Dat was in de Oosterpoort en daar was het geluid veel mooier. Het jongenskoor stond indertijd boven ons en hun zingen heb ik nog 2 dagen in mijn hoofd gehad, zo mooi.
-
Dank je, uitvoering is ook hier erg mooi. Alleen helaas geen jongenskoor voor de koralen, vind ik net iets mooier.merel schreef: ↑05 apr 2025, 20:08 Fijne avond! Wij waren in de Laurenskerk in Rotterdam,. Wij hebben weer genoten, maar het evenaarde niet de uitvoering die ik ooit in Groningen heb gezien. Dat was in de Oosterpoort en daar was het geluid veel mooier. Het jongenskoor stond indertijd boven ons en hun zingen heb ik nog 2 dagen in mijn hoofd gehad, zo mooi.