Hij had een prachtige laatste post.
In memoriam
Re: In memoriam
Ik zag het.
search.php?author_id=8376&sr=posts
De woorden troffen me.
Het ook de laatste woorden die mijn opa uitsprak voor hij stierf.
Als ik omringt door tegenspoed bezwijken moet, schenkt Gij mij leven.
Van mijn opa mogen we hopen dat hij alle kruis en tegenspoed voor altijd te boven is.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Heb je de dienst toevallig gedownload?
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Nee. Ik heb hem nog wel een keer gekeken. Dat had ik misschien moeten doen.
@Mistig: Ik las elders dat het inmiddels wel weer te beluisteren is.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mevrouw Roozemond is vorige week overleden. Er zitten hier misschien wel oud leerlingen van Amersfoort, Gorkum of Kesteren die het voorrecht hebben gehad om les van haar te hebben gekregen.
https://www.rd.nl/artikel/673294-lesgev ... ast-elkaar
https://www.rd.nl/artikel/673294-lesgev ... ast-elkaar
Ik ben geen oudleerling maar echtpaar Roozemond was bevriend met mijn ouders. Ben met mijn zus en moeder naar de rouwdienst geweest. Een leesbare brief van Christus is weggevallen.
Auteur Guurtje Leguijt is zondag op nog maar 63-jarige leeftijd overleden. Ze heeft kwetsbare kinderen en mensen erg raak dichterbij gebracht in haar boeken. Een boek als 'Heibel in mijn hoofd' wens ik veel kinderen met autisme en broertjes, zusjes en klasgenootjes van hen in handen.
Van de schrijfster had ik wel regelmatig gehoord, maar ik kende het boek niet. Bedankt voor de tip.Job schreef: ↑14 mar 2025, 09:23 Auteur Guurtje Leguijt is zondag op nog maar 63-jarige leeftijd overleden. Ze heeft kwetsbare kinderen en mensen erg raak dichterbij gebracht in haar boeken. Een boek als 'Heibel in mijn hoofd' wens ik veel kinderen met autisme en broertjes, zusjes en klasgenootjes van hen in handen.
Op sommige onderdelen wel een tikje gedateerd hoor; zo gaat hoofdpersoon Maarten voor gesprekken naar het RIAGG.TSD schreef: ↑14 mar 2025, 10:16Van de schrijfster had ik wel regelmatig gehoord, maar ik kende het boek niet. Bedankt voor de tip.Job schreef: ↑14 mar 2025, 09:23 Auteur Guurtje Leguijt is zondag op nog maar 63-jarige leeftijd overleden. Ze heeft kwetsbare kinderen en mensen erg raak dichterbij gebracht in haar boeken. Een boek als 'Heibel in mijn hoofd' wens ik veel kinderen met autisme en broertjes, zusjes en klasgenootjes van hen in handen.
Lesboeken kunnen verouderen, romans niet.Job schreef: ↑14 mar 2025, 11:56Op sommige onderdelen wel een tikje gedateerd hoor; zo gaat hoofdpersoon Maarten voor gesprekken naar het RIAGG.TSD schreef: ↑14 mar 2025, 10:16Van de schrijfster had ik wel regelmatig gehoord, maar ik kende het boek niet. Bedankt voor de tip.Job schreef: ↑14 mar 2025, 09:23 Auteur Guurtje Leguijt is zondag op nog maar 63-jarige leeftijd overleden. Ze heeft kwetsbare kinderen en mensen erg raak dichterbij gebracht in haar boeken. Een boek als 'Heibel in mijn hoofd' wens ik veel kinderen met autisme en broertjes, zusjes en klasgenootjes van hen in handen.

Niemandsland is ook een indrukwekkend boek van haar.