Zoals ik schreef in de volgende zin na het dikgedrukte: geen probleem. Neemt niet weg dat sommigen, net als ik, zich weleens ergeren aan dingen op deze website die niet nodig zouden zijn. Het is een officieel orgaan (geworden); voor iedereen fijn als het zich zo ook presenteert. Zoals gezegd, het is al veel beter dan het was. Maar ik kreeg pas in mijn algoritme op instagram een of ander maf filmpje aangeboden, waaronder: Gergeminfo vindt dit leuk. Dan zit het beheer vermoedelijk prive via dat account te scrollen, maar het lijkt me niet handig.Tiberius schreef: ↑12 mar 2025, 08:54Who cares?Job schreef: ↑11 mar 2025, 23:34 Elders op het forum wordt gevraagd naar de rouwdienst van een emeritus-predikant. Tot op heden is deze niet gepubliceerd op gergeminfo. Zo zijn ook afscheids- noch intrededienst van ds. P.G. Heijkamp er gepubliceerd en is daar van betreffende predikant ook geen foto te vinden (nadat er volgens mij eerder een screenshot stond van hem uit een beelduitzending, iets wat ik sowieso een slecht gebruik vind). Enkele gemeenten willen ook hun tweetallen niet meer op de website laten publiceren. Al met al: gergeminfo heeft niet in alle activiteiten (meer) de volledige steun van alle gemeenten cq.voorgangers, lijkt het. Dat is natuurlijk geen probleem; laat men die vrijheid vooral nemen. Ik hoop dat het wel signalen zijn die ter harte worden genomen om als website de definitieve professionaliseringsslag te maken. Het is al lang geen particuliere website meer, dat zou het zeker ook niet moeten zijn en er is in de loop der jaren al best wat verbeterd. Ik denk dat persoonlijk door de beheerder geschreven stukjes zouden moeten verdwijnen, bijvoorbeeld rond een nieuwsgebeurtenis. Ook screenshots uit beelduitzendingen zouden wat mij betreft onmiddellijk mogen verdwijnen. En wanneer er alleen nog maar tweetallen en beroepen zouden worden gepubliceerd die officieel zijn doorgegeven aan het kerkelijk bureau, zou het helemaal top zijn.
Ik heb ook niet de illusie dat Refoforum door de hele reformatorische gezindte gedragen wordt.
Evenmin wordt de Saambinder door alle GG'ers gedragen.
@JanRap, sinds het hoofdredacteurschap van de huidige functionaris zit er zeker wel verbetering in toonzetting en sfeer toch?