Wat doen we vandaag?

JvW

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door JvW »

Zeeuw schreef: 07 mar 2025, 20:09
Hoopvol schreef: 07 mar 2025, 19:37
JvW schreef: 07 mar 2025, 17:49
Zeeuw schreef: 07 mar 2025, 13:41 Dat vind ik ook wel, maar ik ben dan weer helemaal niet zo van die weidsheid. Ik hou wel van wat meer relief en bomen. Alhoewel dat in Zeeland ook niet eenvoudig te vinden is :-)
Ach, dan moet je in de zak zijn. Prachtig om te fietsen, zeker straks weer met de appel- en perenbloesem.
Ik heb eens aan een collega gevraagd of hij die zak was..
Maar ik zou toch maar door die tunnel gaan. Daar is het pas echt mooi..
De Vlaketunnel inderdaad. Dan kom je bij de zak. Dat is inderdaad wel een leuk rondje op de mtb, al zit er niet al teveel echt mtb parcours in.
Op de racefiets he, dan heb je geen parcours nodig. 😉 Wie weet kom ik er morgen nog doorheen, maar dat is morgen pas on-topic.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Hoopvol

Bericht door Hoopvol »

Zeeuw schreef: 07 mar 2025, 13:41 Dat vind ik ook wel, maar ik ben dan weer helemaal niet zo van die weidsheid. Ik hou wel van wat meer relief en bomen. Alhoewel dat in Zeeland ook niet eenvoudig te vinden is :-)
Ach, dan moet je in de zak zijn. Prachtig om te fietsen, zeker straks weer met de appel- en perenbloesem.
De Vlaketunnel inderdaad. Dan kom je bij de zak. Dat is inderdaad wel een leuk rondje op de mtb, al zit er niet al teveel echt mtb parcours in.
Nee nee, die tunnel die nog maar een paar maanden tolvrij is...
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Hoopvol schreef: 07 mar 2025, 23:48
Nee nee, die tunnel die nog maar een paar maanden tolvrij is...
Ik hoop dat ik niemand al teveel beledig, maar het mooie van Zeeuws-Vlaanderen vind ik een paar pittoreske stadjes, maar het landschap vind ik echt beresaai. Alsnog, ik kom er wel ongeveer iedere week voor mn werk.

Ik zou graag in Haamstede op de grens van strand en bos wonen. Maar ja, dat willen er meer, dus de huizenprijzen zijn wat te gortig.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

JvW schreef: 07 mar 2025, 20:20
Op de racefiets he, dan heb je geen parcours nodig. 😉 Wie weet kom ik er morgen nog doorheen, maar dat is morgen pas on-topic.
Klopt, maar al die gravelpaadjes en dijkjes zijn toch ook wel heel leuk om mee te pakken. Zeker als het fluitekruid straks in bloei staat.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Vanmorgen de dag begonnen met een workout onder leiding van een trainer op een strandje alhier met afsluitend even lekker zwemmen. Het was een mooie start van de dag.
JvW

Bericht door JvW »

Zeeuw schreef: 08 mar 2025, 12:07 Vanmorgen de dag begonnen met een workout onder leiding van een trainer op een strandje alhier met afsluitend even lekker zwemmen. Het was een mooie start van de dag.
Lekker man! Al heb ik niets met zwemmen. Ik heb met een groepje de zak van Zuid-Beveland op de fiets bewonderd. Heerlijk genieten met dit weer. Vanmiddag nog even lopen bij Fort de Roovere.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

En ik heb weer eens een heerlijk rondje op de mountainbike gedaan op Flakkee. Hele leuke mtb parcoursen. En dan met dit weer. Fantastisch.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Weet of geen weer, ik was vandaag gewoon weer supporter.
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Bij ons nog geen voetbal.
Vanmorgen heerlijk gefietst en daarna gewerkt in de tuin. Er is weer genoeg te doen.
merel

Bericht door merel »

Ik heb het vandaag overgeslagen. Afgelopen week is er veel geklust in huis en ondanks het dagelijks stofzuigen, ligt het stof en zaagsel overal. Het huis stof en zaagsel vrij maken is mijn dankbare taak van vandaag.
huisman

Bericht door huisman »

Vanmorgen werd er een kudde kleinkinderen bij ons gedumpt :) . Steps, fietsjes, buggy en voetballen mee dus opa krijgt vandaag genoeg beweging. :super
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Ook ik genoeg beweging gehad. Want na hond, kat, kippen, schapen heeft ook het paard intrede gedaan. En die moet natuurlijk in een 'paarden'wei. Dus dat was palen slaan, en draad maken.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

JvW schreef: 08 mar 2025, 12:25
Zeeuw schreef: 08 mar 2025, 12:07 Vanmorgen de dag begonnen met een workout onder leiding van een trainer op een strandje alhier met afsluitend even lekker zwemmen. Het was een mooie start van de dag.
Lekker man! Al heb ik niets met zwemmen. Ik heb met een groepje de zak van Zuid-Beveland op de fiets bewonderd. Heerlijk genieten met dit weer. Vanmiddag nog even lopen bij Fort de Roovere.
T gaat om de kou van het water he, niet persé het zwemmen :-). Het was geweldig weer om te fietsen inderdaad.
KDD

Bericht door KDD »

Rouwdienst bij wonen (online). De nadeel van emigratie wordt gevoeld op zulke dagen.
helma

Bericht door helma »

Oh moeilijk. Gecondoleerd! Wel fijn dat er een online mogelijkheid is.

Ik had twee rouwdiensten vandaag, heb er ook een online gedaan.
Vanmorgen van een familielid, 49 jaar. Vanavond iemand uit de vriendenkring van mijn ouders 79 jaar. Beiden ingegaan tot de briuiloft van het Lam.
Allebei op een andere manier geleid maar getuigd van Gods genade.
Plaats reactie