Op de racefiets he, dan heb je geen parcours nodig.Zeeuw schreef: ↑07 mar 2025, 20:09De Vlaketunnel inderdaad. Dan kom je bij de zak. Dat is inderdaad wel een leuk rondje op de mtb, al zit er niet al teveel echt mtb parcours in.Hoopvol schreef: ↑07 mar 2025, 19:37Ik heb eens aan een collega gevraagd of hij die zak was..
Maar ik zou toch maar door die tunnel gaan. Daar is het pas echt mooi..
Wat doen we vandaag?
-
Re: Wat doen we vandaag?
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Nee nee, die tunnel die nog maar een paar maanden tolvrij is...Zeeuw schreef: ↑07 mar 2025, 20:09De Vlaketunnel inderdaad. Dan kom je bij de zak. Dat is inderdaad wel een leuk rondje op de mtb, al zit er niet al teveel echt mtb parcours in.Hoopvol schreef: ↑07 mar 2025, 19:37Ik heb eens aan een collega gevraagd of hij die zak was..
Maar ik zou toch maar door die tunnel gaan. Daar is het pas echt mooi..
Ik hoop dat ik niemand al teveel beledig, maar het mooie van Zeeuws-Vlaanderen vind ik een paar pittoreske stadjes, maar het landschap vind ik echt beresaai. Alsnog, ik kom er wel ongeveer iedere week voor mn werk.Hoopvol schreef: ↑07 mar 2025, 23:48Nee nee, die tunnel die nog maar een paar maanden tolvrij is...Zeeuw schreef: ↑07 mar 2025, 20:09De Vlaketunnel inderdaad. Dan kom je bij de zak. Dat is inderdaad wel een leuk rondje op de mtb, al zit er niet al teveel echt mtb parcours in.
Ik zou graag in Haamstede op de grens van strand en bos wonen. Maar ja, dat willen er meer, dus de huizenprijzen zijn wat te gortig.
Klopt, maar al die gravelpaadjes en dijkjes zijn toch ook wel heel leuk om mee te pakken. Zeker als het fluitekruid straks in bloei staat.JvW schreef: ↑07 mar 2025, 20:20Op de racefiets he, dan heb je geen parcours nodig.Zeeuw schreef: ↑07 mar 2025, 20:09De Vlaketunnel inderdaad. Dan kom je bij de zak. Dat is inderdaad wel een leuk rondje op de mtb, al zit er niet al teveel echt mtb parcours in.Wie weet kom ik er morgen nog doorheen, maar dat is morgen pas on-topic.
Vanmorgen de dag begonnen met een workout onder leiding van een trainer op een strandje alhier met afsluitend even lekker zwemmen. Het was een mooie start van de dag.
-
Lekker man! Al heb ik niets met zwemmen. Ik heb met een groepje de zak van Zuid-Beveland op de fiets bewonderd. Heerlijk genieten met dit weer. Vanmiddag nog even lopen bij Fort de Roovere.
Jaco van Westenbrugge
En ik heb weer eens een heerlijk rondje op de mountainbike gedaan op Flakkee. Hele leuke mtb parcoursen. En dan met dit weer. Fantastisch.
Weet of geen weer, ik was vandaag gewoon weer supporter.
Bij ons nog geen voetbal.
Vanmorgen heerlijk gefietst en daarna gewerkt in de tuin. Er is weer genoeg te doen.
Vanmorgen heerlijk gefietst en daarna gewerkt in de tuin. Er is weer genoeg te doen.
Ik heb het vandaag overgeslagen. Afgelopen week is er veel geklust in huis en ondanks het dagelijks stofzuigen, ligt het stof en zaagsel overal. Het huis stof en zaagsel vrij maken is mijn dankbare taak van vandaag.
Vanmorgen werd er een kudde kleinkinderen bij ons gedumpt
. Steps, fietsjes, buggy en voetballen mee dus opa krijgt vandaag genoeg beweging. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Maanenschijn
Ook ik genoeg beweging gehad. Want na hond, kat, kippen, schapen heeft ook het paard intrede gedaan. En die moet natuurlijk in een 'paarden'wei. Dus dat was palen slaan, en draad maken.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
T gaat om de kou van het water he, niet persé het zwemmen :-). Het was geweldig weer om te fietsen inderdaad.
Rouwdienst bij wonen (online). De nadeel van emigratie wordt gevoeld op zulke dagen.
Oh moeilijk. Gecondoleerd! Wel fijn dat er een online mogelijkheid is.
Ik had twee rouwdiensten vandaag, heb er ook een online gedaan.
Vanmorgen van een familielid, 49 jaar. Vanavond iemand uit de vriendenkring van mijn ouders 79 jaar. Beiden ingegaan tot de briuiloft van het Lam.
Allebei op een andere manier geleid maar getuigd van Gods genade.
Ik had twee rouwdiensten vandaag, heb er ook een online gedaan.
Vanmorgen van een familielid, 49 jaar. Vanavond iemand uit de vriendenkring van mijn ouders 79 jaar. Beiden ingegaan tot de briuiloft van het Lam.
Allebei op een andere manier geleid maar getuigd van Gods genade.