En dan nog geen 30
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
- Heidebloem
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Een pillen weekdoos/medicijncasette, hoe noem je zo'n ding 
En dan nog geen 30
En dan nog geen 30
Oei dat klinkt inderdaad niet heel goed. Hoe gaat het met jouw zwangerschap?
Een airfryer. Nog wel een uitdaging... 

Mijn eerste vlees is mislukt. Kipstukjes waren te hard geworden. Het meeste kon meteen in de GFT-bak. Maar goed, alle begin is moeilijk. 

- Heidebloem
Ben je bekend met psychische klachten of is dat voor het eerst? Sterkte!Heidebloem schreef: ↑11 feb 2025, 20:06Niet goed helaas. Lichamelijk vraagt het het meeste maar ook psychisch veel te verduren. We kunnen gelukkig inmiddels aftellen en weten bij Wie we terecht kunnen!
- Lilian1975
Dikke wang, verstandskies minder. En wat zal die tandarts lachen in de lunchpauze over die vrouw die trillend als een rietje in de stoel lag
En dom, dom, dom...
Ik weet het. Het had twee jaar geleden al gemoeten. Dus die man in de witte jas vermeden.
Tot afgelopen dagen de kiespijn met pijnstillers, Kruidnagels en spoelen niet meer te ontkennen viel. En ik net voor het blok werd geplaatst. Die pijn beneden, komt van de verstandskies boven.
Nee, met mij zou je geen oorlog winnen. Dat blijkt maar weer.
. Baal ik ook wel beetje van. Dat weer wel.
Nu vrees ik nog beetje wat er komt als de verdoving is uitgewerkt.
Heel raar gewoon. Ik kan normaal echt tegen pijn. Maar alles wat in de mond speelt.... daar ben ik absoluut niet stoer.

En dom, dom, dom...
Ik weet het. Het had twee jaar geleden al gemoeten. Dus die man in de witte jas vermeden.
Tot afgelopen dagen de kiespijn met pijnstillers, Kruidnagels en spoelen niet meer te ontkennen viel. En ik net voor het blok werd geplaatst. Die pijn beneden, komt van de verstandskies boven.
Nee, met mij zou je geen oorlog winnen. Dat blijkt maar weer.

Heel raar gewoon. Ik kan normaal echt tegen pijn. Maar alles wat in de mond speelt.... daar ben ik absoluut niet stoer.

.
Laatst gewijzigd door merel op 17 feb 2025, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dodo
Denk je echt dat die tandarts om je lacht?? Ze maken wel gekkere dingen mee hoor.Lilian1975 schreef: ↑17 feb 2025, 13:07 Dikke wang, verstandskies minder. En wat zal die tandarts lachen in de lunchpauze over die vrouw die trillend als een rietje in de stoel lag![]()
En dom, dom, dom...
Nee, met mij zou je geen oorlog winnen. Dat blijkt maar weer.. Baal ik ook wel beetje van. Dat weer wel.
Heel raar gewoon. Ik kan normaal echt tegen pijn. Maar alles wat in de mond speelt.... daar ben ik absoluut niet stoer.![]()
Als de verdoving uitgewerkt is, en je hebt nog steeds teveel pijn kun je om pijnstillers vragen, of zelf even kijken of er iets bij Kruidvat ligt wat hiervoor helpt. Overigens geneest de mond meestal wel vrij snel.
- Lilian1975
Dank je... ik heb inderdaad nog voorraadje ibuprofen.Dodo schreef: ↑17 feb 2025, 13:50Denk je echt dat die tandarts om je lacht?? Ze maken wel gekkere dingen mee hoor.Lilian1975 schreef: ↑17 feb 2025, 13:07 Dikke wang, verstandskies minder. En wat zal die tandarts lachen in de lunchpauze over die vrouw die trillend als een rietje in de stoel lag![]()
En dom, dom, dom...
Nee, met mij zou je geen oorlog winnen. Dat blijkt maar weer.. Baal ik ook wel beetje van. Dat weer wel.
Heel raar gewoon. Ik kan normaal echt tegen pijn. Maar alles wat in de mond speelt.... daar ben ik absoluut niet stoer.![]()
Als de verdoving uitgewerkt is, en je hebt nog steeds teveel pijn kun je om pijnstillers vragen, of zelf even kijken of er iets bij Kruidvat ligt wat hiervoor helpt. Overigens geneest de mond meestal wel vrij snel.
Ah misschien lacht hij niet. Maar is het inderdaad meer hoe je naar jezelf kijkt hé?
Ik baal en schaam me gewoon op dat moment dat je zoveel angst voelt. Wel blij dat ik nu geen zenuwpijn voel meer.....
En vanavond lach ik er misschien weer om...
- Dodo
Mijn kinderen konden zich vroeger niet voorstellen dat je bang kon zijn van de tandarts. Inmiddels wel, na wat grotere behandelingen. En dan wordt tegenwoordig nog alles verdoofd, dat was vroeger echt niet zo.
Onlangs was ik voor een behandeling bij de tandarts, en ik vertelde wat over de heel vervelende tandarts die ik in mijn jeugd had. En ik zei: maar jullie zullen hier wel vaker mensen krijgen die bang zijn? En de tandarts en zijn assistente zeiden tegelijk: O ja!
Je bent echt de enige niet. Ik denk dat de tandarts er echt niet om lacht, hooguit denkt: jammer dat je het zo lang hebt laten lopen want nu was de behandeling vervelender en duurder dan nodig.
Zelf maak ik tegenwoordig direct de afspraak voor over een half jaar. Anders laat ik het ook maar lopen...
Onlangs was ik voor een behandeling bij de tandarts, en ik vertelde wat over de heel vervelende tandarts die ik in mijn jeugd had. En ik zei: maar jullie zullen hier wel vaker mensen krijgen die bang zijn? En de tandarts en zijn assistente zeiden tegelijk: O ja!
Je bent echt de enige niet. Ik denk dat de tandarts er echt niet om lacht, hooguit denkt: jammer dat je het zo lang hebt laten lopen want nu was de behandeling vervelender en duurder dan nodig.
Zelf maak ik tegenwoordig direct de afspraak voor over een half jaar. Anders laat ik het ook maar lopen...
Zat je vroeger bij tandarts de R?
En nu? Bij Bas?
En nu? Bij Bas?
- Niet meer zo actief -
Lang leve de kunstgebitten! 

Een opnieuw aangelegde voortuin.