Preken beluisteren op internet
Goed, een dominee studeert ook. Nu hoorde ik pas van een predikant die erachter was gekomen dat een tekst heel iets anders betekende dan hij altijd had gedacht. Kan toch? Ik vind het een veeg teken als iemand 25 jaar predikant is en nooit zijn mening bijstelt. Nou, die dominee wilde een specifieke preek niet meer verder verspreid hebben omdat hij er niet meer achter stond.
Of pas in onze eigen gemeente. Dominee reageerde op iets uit de actualiteit. Daar reageerden nogal veel gemeenteleden op en de zondag erop kwam hij erop terug. Hij zei dat hij het beter niet zo had kunnen zeggen. Stel je nou voor dat het eerste bandje rondgaat en het tweede niet. Dan krijg je een heel ander beeld van die man, toch?
Of pas in onze eigen gemeente. Dominee reageerde op iets uit de actualiteit. Daar reageerden nogal veel gemeenteleden op en de zondag erop kwam hij erop terug. Hij zei dat hij het beter niet zo had kunnen zeggen. Stel je nou voor dat het eerste bandje rondgaat en het tweede niet. Dan krijg je een heel ander beeld van die man, toch?
-
www.preeklinks.nl
Op Preeklinks.nl zijn weer een aantal links geplaatst van de afgelopen zondag gehouden preken.
Re: www.preeklinks.nl
Preken staan gerangschikt op ds. Beetje vreemd.......Johannes 3:16 schreef:Op Preeklinks.nl zijn weer een aantal links geplaatst van de afgelopen zondag gehouden preken.
of gaat het om de ds's?
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Helemaal niet vreemd. Het zoekt toch veel makkelijker op alfabet?plebe schreef:Preken staan gerangschikt op ds. Beetje vreemd.......Johannes 3:16 schreef:Op Preeklinks.nl zijn weer een aantal links geplaatst van de afgelopen zondag gehouden preken.
of gaat het om de ds's?
Op zich is sortering op predikant handig, maar je kan misschien wel afvragen of je op zoek bent naar een preek van een bepaalde predikant of dat je op zoek bent naar een preek over een bepaald bijbelgedeelte......takkie schreef:Helemaal niet vreemd. Het zoekt toch veel makkelijker op alfabet?plebe schreef:Preken staan gerangschikt op ds. Beetje vreemd.......Johannes 3:16 schreef:Op Preeklinks.nl zijn weer een aantal links geplaatst van de afgelopen zondag gehouden preken.
of gaat het om de ds's?
Kunnen jullie nog downloaden van http://www.audioserver.nl? Bij mij zitten nu alle gemeenten op slot.
Niet allemaal, ik heb net preken van Abbenbroek en Ouderkerk ad IJssel gedownload. Maar bij sommige andere gemeenten kwam ik inderdaad 'geen preken beschikbaar' tegen.Unionist schreef:Kunnen jullie nog downloaden van http://www.audioserver.nl? Bij mij zitten nu alle gemeenten op slot.

Klopt, maar bij mij zitten ze nu allemaal dicht. Bij jullie ook?Corydoras schreef:Niet allemaal, ik heb net preken van Abbenbroek en Ouderkerk ad IJssel gedownload. Maar bij sommige andere gemeenten kwam ik inderdaad 'geen preken beschikbaar' tegen.Unionist schreef:Kunnen jullie nog downloaden van http://www.audioserver.nl? Bij mij zitten nu alle gemeenten op slot.
Geeft bij mij geen problemen.Unionist schreef:Klopt, maar bij mij zitten ze nu allemaal dicht. Bij jullie ook?Corydoras schreef:Niet allemaal, ik heb net preken van Abbenbroek en Ouderkerk ad IJssel gedownload. Maar bij sommige andere gemeenten kwam ik inderdaad 'geen preken beschikbaar' tegen.Unionist schreef:Kunnen jullie nog downloaden van http://www.audioserver.nl? Bij mij zitten nu alle gemeenten op slot.
Heb je wel betaald???
Gelooft het evangelie en bekeert u !
De gemeente maakt nu ook gebruik van audioserver, met daarbij de mogelijkheid om de diensten live te beluisteren.
De diensten zijn trouwens alleen via de eigen website van de gemeente te beluisteren.

Laatst gewijzigd door elbert op 31 mar 2006, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Preeklinks.nl
Preeklinks.nl is bijgewerkt tot en met afgelopen zondag, 19-2.
Re: Preeklinks.nl
De pagina laadt maar gedeeltelijk met Firefox, misschien nog iets om naar te kijken.Johannes 3:16 schreef:Preeklinks.nl is bijgewerkt tot en met afgelopen zondag, 19-2.