Hallo allemaal (en een gezegend nieuwjaar!)
Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een boek: Studievragen bij de Bijbel; een systematische 3-jarige cursus van Alan M. Stibbs. Het gaat specifiek om de Nederlandse vertaling, 1e of 2e druk maakt niet uit. Deze zijn nauwelijks meer in de omloop lijkt het, dus ik plaats hier een oproep om er hopelijk 2e hands aan te kunnen komen.
Is er iemand die dit boek heeft het aan mij wil verkopen?
mvg,
Klaas
Gezocht! Door Alan M. Stibbs: Studievragen bij de Bijbel; een systematische 3-jarige cursus
- FlyingEagle
Re: Gezocht! Door Alan M. Stibbs: Studievragen bij de Bijbel; een systematische 3-jarige cursus
Dat is alleen deel 2. Dat schiet niet op natuurlijk. Heb hem vroeger ook gehad, zo'n jaar of veertig geleden. Maar weer weggedaan.
Re: Gezocht! Door Alan M. Stibbs: Studievragen bij de Bijbel; een systematische 3-jarige cursus
Dank voor de suggestie en het meezoeken! Die verkoper had ik al, via een ander platform, benaderd. Maar inderdaad, dat is alleen deel 2. Inmiddels heb ik ook wat via marktplaats gevonden, vreemd dat die niet met een google actie omhoog kwam.FlyingEagle schreef: ↑01 jan 2025, 21:46 Hier lijkt het nog beschikbaar…?
https://www.boekenhuisrijssen.nl/978906 ... jbel-gebr/
Hoe dan ook, reacties hier blijven welkom. Of de set nu deels of volledig is.