Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
- Dodo
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Ervaar je het ook echt zo, dat je 'zielig' bent? Dat zou wel jammer zijn. Ik weet zeker dat het geschenk goed bedoeld is, als een blijk van meeleven en hartelijkheid.
- Dodo
Nou ja, je kunt er een gevoel bij hebben.
Ik hoorde pas van iemand van wie de man werkloos was. Tegen kerst kregen ze een pakket van de diaconie. Heel aardig en hartelijk en zo, maar ze voelde zich er ongelukkig mee. Toch het gevoel dat je nu in een bepaalde groep valt.
Misschien niet helemaal redelijk, maar het kan je gevoel zijn.
Herkenbaar. Ik krijg van t jaar ook voor het eerst een kerstattentie van de kerk vanwege dezelfde reden.
Maar ik voel me gelukkig ook niet zielig. Eerder bevoorrecht dat je opgemerkt wordt en niet vergeten.
Gelukkig mag ik nog actief zijn binnen de gebedskring in onze gemeente. Waardevol.
Ben ik zeker van plan!

De walkman van mijn vader. Het laatste bandje wat hij luisterde zit er nog in, preek van ds P den Butter.
Verbazend dat de batterijen nog gewoon werken na ruim 4 jaar niet in gebruik geweest te zijn.
Ik zocht eigenlijk een cassetterecorder voor de vele bandjes die hier nog liggen, oa de doopdiensten van onze kinderen ed.
Maar dit neemt minder ruimte in beslag en kan ik ook gewoon mee aan de wandel.
Ik ben er blij mee.
Verbazend dat de batterijen nog gewoon werken na ruim 4 jaar niet in gebruik geweest te zijn.
Ik zocht eigenlijk een cassetterecorder voor de vele bandjes die hier nog liggen, oa de doopdiensten van onze kinderen ed.
Ik ben er blij mee.
Bijzonder!helma schreef: ↑23 dec 2024, 11:11 De walkman van mijn vader. Het laatste bandje wat hij luisterde zit er nog in, preek van ds P den Butter.
Ik ben er blij mee.
- Johann Gottfried Walther
Ik kreeg ook een Kerstpakket, en een boekenbon, dus ik kan zelf een boek uitzoeken...
ow en nog een cadeaukaart voor de supermarkt. Ik ben er wel blij mee.
ow en nog een cadeaukaart voor de supermarkt. Ik ben er wel blij mee.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Winterhanden. Gezwollen vingers met onderhuidse bloeduitstortinkjes. Iemand tips?
Ik draag eigenlijk altijd handschoenen. Maar mijn doorbloeding is niet zo goed in mijn handen, ze zijn in huis ook ijskoud.