En dat is verder geen oordeel, toch?Scheepsbel schreef: ↑27 dec 2024, 13:13Jammer als dat je verweer is dat ik zou oordelen,DDD schreef: ↑27 dec 2024, 13:03 @Scheepsbel:
Dat begrijp ik. Nu ik denk te weten wie je bent, zal ik dat ook niet meer doen, spijt mij dat oprecht, en het is terecht dat dat is geschrapt. Overigens ging ik er al voor dat ik daar een idee over had, vanuit dat de moderatoren dit inmiddels wel zouden hebben gecontroleerd, dus van die gedachte was ik al genezen.
Maar los daarvan zegt het ook wel iets dat iemand tot zulke vermoedens komt. Het zou mijns inziens goed zijn als je andere mensen wat minder veroordeelt en niet zulke vreemde dingen schrijft.
Ik stel vast dat je mij niet begrijpt. Dat is verder prima. Misschien vind je dat niet fijn, maar ik vind het niet fijn dat jij lelijke dingen over mij schrijft zonder te begrijpen wat mijn punt is.
Je denkt extreem zwart-wit en het lijkt me beter om daar geen wedstrijdje van te maken en zeker niet voor onderwerpen waar je je tot vandaag nog nooit druk om gemaakt hebt.
@parsifal:
Die neiging heb ik ook, al vind ik wel storend dat je daarmee iedere keer suggereert dat de naam van de Geest ook kan worden afgekort. Wat natuurlijk ook wel weer heel bevindelijk is, net als tutoyeren van God.
Maar goed, ik denk ook nogal zwart-wit, van nature.
@refo:
Dus er zijn volgens jou twee namen, of 'Geest' is een ingekorte versie van de echte naam?
Zaken waar ik mij nooit om druk gemaakt heb? En weet jij? Ik oordeel niet maar ik erger mij aan jouw gedrag, je keuzes en de dingen die je zegt en niet tot Gods eer zijn.
Misschien toch eens goed om rustig je eigen reacties door te lezen, waar steeds en nogal oordelende toon in zit.