Geert Wilders en Mohammed
memento schreef:Ik kan me wel vinden, in de mening van deze manolfie schreef:op refdag dit
nuchtere en heldere visie! Kan me er helemaal in vinden. Al vind ik die cartoon met die bom als tulband zelf wel meevallen...
Mohammed heeft Jihad enOorlog gepredikt en predikt hij middels zijn volgelingen nog steeds dus ijkt mij zere toepasselijk.
Oh ja... ik generaliseer nu natuurlijk,, bijvb excuses als je je gekwetst voelt............................
Ik zie in gedachten al weer christenenen om me heen samen met de moslims in de slachtofferrol kruipen en ....... zucht.....
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Onderstaand bericht is al weer tekenend voor de hele "cultuur" die er achter de rellen zit...
Leon de Winter
Dinsdag 07 februari 2006, 14:39
Bron: http://www.elsevier.nl
De cartoon die niet werd gepubliceerd...

Het origineel
Dit is een foto die op de site van MSNBC is geplaatst op 15 augustus 2005. Het bijbehorende persbericht van AP luidt:
'Yohann and Olivier Roussel's performance climaxed in a cacophony of oinks and grunts, unleashing an explosion of applause.
But it was only after lengthy jury deliberations that their hopes were confirmed — the father-and-son team were France's official Pig-Squealing Champions for 2005.'
(Vertaald: 'Het optreden van Yohann en Olivier Roussel leidde tot een kakofonische climax van knorren en gnuiven, die leidde tot een explosie van applaus.
Maar het was pas na lange beraadslagingen dat hun wens werd vervuld - het team van vader en zoon was de officiële Franse Varkensgekrijs Kampioen voor 2005.')
De volgende foto is er een uit de collectie van de Deense imams die zij meenamen naar het Midden-Oosten om aan hun fundamentalistische vrienden te laten zien hoe duivels de Deense cartoons zijn:

De kopie
Zoals u kunt zien gaat het om een kopie van de oorspronkelijke foto van de Franse Varkensgekrijscompetitie, die nou opeens zou suggereren dat de Profeet is afgebeeld als een varken.
Wie o wie maakte deze nieuwe 'cartoon' die is gebaseerd op de Franse foto?
U kunt het hierlezen.
Leon de Winter
Dinsdag 07 februari 2006, 14:39
Bron: http://www.elsevier.nl
De cartoon die niet werd gepubliceerd...
Het origineel
Dit is een foto die op de site van MSNBC is geplaatst op 15 augustus 2005. Het bijbehorende persbericht van AP luidt:
'Yohann and Olivier Roussel's performance climaxed in a cacophony of oinks and grunts, unleashing an explosion of applause.
But it was only after lengthy jury deliberations that their hopes were confirmed — the father-and-son team were France's official Pig-Squealing Champions for 2005.'
(Vertaald: 'Het optreden van Yohann en Olivier Roussel leidde tot een kakofonische climax van knorren en gnuiven, die leidde tot een explosie van applaus.
Maar het was pas na lange beraadslagingen dat hun wens werd vervuld - het team van vader en zoon was de officiële Franse Varkensgekrijs Kampioen voor 2005.')
De volgende foto is er een uit de collectie van de Deense imams die zij meenamen naar het Midden-Oosten om aan hun fundamentalistische vrienden te laten zien hoe duivels de Deense cartoons zijn:

De kopie
Zoals u kunt zien gaat het om een kopie van de oorspronkelijke foto van de Franse Varkensgekrijscompetitie, die nou opeens zou suggereren dat de Profeet is afgebeeld als een varken.
Wie o wie maakte deze nieuwe 'cartoon' die is gebaseerd op de Franse foto?
U kunt het hierlezen.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Hirsi Ali was ook al een tijdje niet in het nieuws.. dus vond ze dat weer eens tijd werd.. en maakte van de gelegenheid gebruik!!
nu.nl:
VVD-Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft donderdag in Berlijn de loftrompet gestoken over de Europese dagbladen die omstreden spotprenten over de islamitische profeet Mohammed hebben afgedrukt

nu.nl:
VVD-Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft donderdag in Berlijn de loftrompet gestoken over de Europese dagbladen die omstreden spotprenten over de islamitische profeet Mohammed hebben afgedrukt
- FlyingEagle
deze dame lijdt aan mediaverslaving.Ar-Jan schreef:Hirsi Ali was ook al een tijdje niet in het nieuws.. dus vond ze dat weer eens tijd werd.. en maakte van de gelegenheid gebruik!!![]()
nu.nl:
- FlyingEagle
deze dame lijdt aan mediaverslaving. :mrgreen: en wat doen we tegenwoordig met verslavingen? juist, gedogenAr-Jan schreef:Hirsi Ali was ook al een tijdje niet in het nieuws.. dus vond ze dat weer eens tijd werd.. en maakte van de gelegenheid gebruik!!![]()
nu.nl:
Mediageil is misschien nog beter uitgedrukt.................FlyingEagle schreef:deze dame lijdt aan mediaverslaving.Ar-Jan schreef:Hirsi Ali was ook al een tijdje niet in het nieuws.. dus vond ze dat weer eens tijd werd.. en maakte van de gelegenheid gebruik!!![]()
nu.nl:
- FlyingEagle
Breekijzertje schreef:Mediageil is misschien nog beter uitgedrukt.................FlyingEagle schreef:deze dame lijdt aan mediaverslaving.Ar-Jan schreef:Hirsi Ali was ook al een tijdje niet in het nieuws.. dus vond ze dat weer eens tijd werd.. en maakte van de gelegenheid gebruik!!![]()
nu.nl: