dat gebeurd zowiezo. De vraag is niet of, maar wanneermemento schreef:Was Iran ook niet dat land wat bezig wat met kern-zooi? Mooie reden voor Bush om het, net als Afghanistan, binnen te vallen....
Iran: op weg naar een gigantische klap
- FlyingEagle
Dat idee heb ik ook. En gegeven het feit dat ze kern-zooi in huis hebben, en dat jezelf om zeep helpen een deugd is binnen hun godsdienst, zeker als je er vele anderen (lees: ongelovigen) mee treft, wordt ik daar niet blij van, om het maar eens met een understatement te zeggen...Ar-Jan schreef:ik krijg soms het idee dat ze(Iran) er bewust op aan sturen..memento schreef:Was Iran ook niet dat land wat bezig wat met kern-zooi? Mooie reden voor Bush om het, net als Afghanistan, binnen te vallen....
En dat het westen niet deugd is al weer gebleken.. er is namelijk een cartoonist die spotprenten maakt.. dus.. :roll:memento schreef:Dat idee heb ik ook. En gegeven het feit dat ze kern-zooi in huis hebben, en dat jezelf om zeep helpen een deugd is binnen hun godsdienst, zeker als je er vele anderen (lees: ongelovigen) mee treft, wordt ik daar niet blij van, om het maar eens met een understatement te zeggen...Ar-Jan schreef:ik krijg soms het idee dat ze(Iran) er bewust op aan sturen..memento schreef:Was Iran ook niet dat land wat bezig wat met kern-zooi? Mooie reden voor Bush om het, net als Afghanistan, binnen te vallen....
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
En daar maakt Iran handig gebruik van...olfie schreef:En dat het westen niet deugd is al weer gebleken.. er is namelijk een cartoonist die spotprenten maakt.. dus.. :roll:memento schreef:Dat idee heb ik ook. En gegeven het feit dat ze kern-zooi in huis hebben, en dat jezelf om zeep helpen een deugd is binnen hun godsdienst, zeker als je er vele anderen (lees: ongelovigen) mee treft, wordt ik daar niet blij van, om het maar eens met een understatement te zeggen...Ar-Jan schreef:ik krijg soms het idee dat ze(Iran) er bewust op aan sturen..memento schreef:Was Iran ook niet dat land wat bezig wat met kern-zooi? Mooie reden voor Bush om het, net als Afghanistan, binnen te vallen....