Preken beluisteren op internet

refo

Bericht door refo »

Ik bedoel nix concreets. Maar soms denk je: dat had ik beter niet of anders kunnen zeggen.
Unionist

Bericht door Unionist »

Goed, een dominee studeert ook. Nu hoorde ik pas van een predikant die erachter was gekomen dat een tekst heel iets anders betekende dan hij altijd had gedacht. Kan toch? Ik vind het een veeg teken als iemand 25 jaar predikant is en nooit zijn mening bijstelt. Nou, die dominee wilde een specifieke preek niet meer verder verspreid hebben omdat hij er niet meer achter stond.

Of pas in onze eigen gemeente. Dominee reageerde op iets uit de actualiteit. Daar reageerden nogal veel gemeenteleden op en de zondag erop kwam hij erop terug. Hij zei dat hij het beter niet zo had kunnen zeggen. Stel je nou voor dat het eerste bandje rondgaat en het tweede niet. Dan krijg je een heel ander beeld van die man, toch?
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Dat is waar...
Johannes 3:16

www.preeklinks.nl

Bericht door Johannes 3:16 »

Op Preeklinks.nl zijn weer een aantal links geplaatst van de afgelopen zondag gehouden preken.
plebe

Re: www.preeklinks.nl

Bericht door plebe »

Johannes 3:16 schreef:Op Preeklinks.nl zijn weer een aantal links geplaatst van de afgelopen zondag gehouden preken.
Preken staan gerangschikt op ds. Beetje vreemd.......
of gaat het om de ds's?
Gelooft het evangelie en bekeert u !
takkie

Bericht door takkie »

plebe schreef:
Johannes 3:16 schreef:Op Preeklinks.nl zijn weer een aantal links geplaatst van de afgelopen zondag gehouden preken.
of gaat het om de ds's?
Helemaal niet vreemd. Het zoekt toch veel makkelijker op alfabet?
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

takkie schreef:
plebe schreef:
of gaat het om de ds's?
Helemaal niet vreemd. Het zoekt toch veel makkelijker op alfabet?
Op zich is sortering op predikant handig, maar je kan misschien wel afvragen of je op zoek bent naar een preek van een bepaalde predikant of dat je op zoek bent naar een preek over een bepaald bijbelgedeelte......
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Unionist

Bericht door Unionist »

Kunnen jullie nog downloaden van http://www.audioserver.nl? Bij mij zitten nu alle gemeenten op slot.
Corydoras

Bericht door Corydoras »

Unionist schreef:Kunnen jullie nog downloaden van http://www.audioserver.nl? Bij mij zitten nu alle gemeenten op slot.
Niet allemaal, ik heb net preken van Abbenbroek en Ouderkerk ad IJssel gedownload. Maar bij sommige andere gemeenten kwam ik inderdaad 'geen preken beschikbaar' tegen.
Afbeelding
Unionist

Bericht door Unionist »

Corydoras schreef:
Unionist schreef:Kunnen jullie nog downloaden van http://www.audioserver.nl? Bij mij zitten nu alle gemeenten op slot.
Niet allemaal, ik heb net preken van Abbenbroek en Ouderkerk ad IJssel gedownload. Maar bij sommige andere gemeenten kwam ik inderdaad 'geen preken beschikbaar' tegen.
Klopt, maar bij mij zitten ze nu allemaal dicht. Bij jullie ook?
plebe

Bericht door plebe »

Unionist schreef:
Corydoras schreef:
Klopt, maar bij mij zitten ze nu allemaal dicht. Bij jullie ook?
Geeft bij mij geen problemen.
Heb je wel betaald???
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Unionist

Bericht door Unionist »

Oh, bij mij nu ook weer.
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

elbert schreef:Diensten in m'n eigen gemeente:

http://www.ebenhaezerkerk.nl/inhoudbeluisteren.asp
De gemeente maakt nu ook gebruik van audioserver, met daarbij de mogelijkheid om de diensten live te beluisteren.
De diensten zijn trouwens alleen via de eigen website van de gemeente te beluisteren. :D
Laatst gewijzigd door elbert op 31 mar 2006, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Johannes 3:16

Preeklinks.nl

Bericht door Johannes 3:16 »

Preeklinks.nl is bijgewerkt tot en met afgelopen zondag, 19-2.
elbert
Contacteer:

Re: Preeklinks.nl

Bericht door elbert »

Johannes 3:16 schreef:Preeklinks.nl is bijgewerkt tot en met afgelopen zondag, 19-2.
De pagina laadt maar gedeeltelijk met Firefox, misschien nog iets om naar te kijken.
Gesloten