Handig zo'n diepvries. Hoe kwamen die sauzen en soepen erin?merel schreef: ↑21 nov 2024, 10:45
Op zich vind ik een slowcooker wel handig, maar heb niet het idee dat het tijd bespaart. Het snijden van groente ed. kost namelijk het meeste werk.
Hoe oud zijn jouw kinderen straks? Toen onze kinderen kleiner waren aten wij heel veel AVG. Dat aten ze bij ons toch het beste. Op zondagavond maakte ik een grote pan met gehaktballen of suddervlees voor maandag en dinsdag en zorgde dat ik na mijn werk direct het eten aan kon zetten. Dan zaten we alsnog binnen een half uur na thuiskomst aan tafel en kon ik dat half uur besteden aan hen in plaats van aan het eten. Voor de donderdag had ik altijd pastasaus, soep o.i.d. in de diepvries.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Dat lijkt mij vragen naar de bekende weg.
Deksel open, sauzen en soepen erin, dekseltje dicht.refo schreef: ↑21 nov 2024, 17:46Handig zo'n diepvries. Hoe kwamen die sauzen en soepen erin?merel schreef: ↑21 nov 2024, 10:45
Op zich vind ik een slowcooker wel handig, maar heb niet het idee dat het tijd bespaart. Het snijden van groente ed. kost namelijk het meeste werk.
Hoe oud zijn jouw kinderen straks? Toen onze kinderen kleiner waren aten wij heel veel AVG. Dat aten ze bij ons toch het beste. Op zondagavond maakte ik een grote pan met gehaktballen of suddervlees voor maandag en dinsdag en zorgde dat ik na mijn werk direct het eten aan kon zetten. Dan zaten we alsnog binnen een half uur na thuiskomst aan tafel en kon ik dat half uur besteden aan hen in plaats van aan het eten. Voor de donderdag had ik altijd pastasaus, soep o.i.d. in de diepvries.
Zit er toch bij aankoop al in? Of kopen jullie een lege koelkast? Dat is helemaal niet handig.
- Niet meer zo actief -
De compromis-boom.
Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met TapatalkRe: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Wel het licht, niet de naalden
- Niet meer zo actief -
Wij hebben sinds maandag ook een kerstboom. De boom is nog niet helemaal opgetuigd. Dat wordt elke avond met militaire precisie door de kinderen gedaan.
- Dodo
Ik heb vanmorgen de den in de voortuin versierd met gebreide kerstballen. Ziet er leuk uit.
- Dodo
Jij denkt aan gebreide zwembroeken.

Een banketstaaf.
Het zieligemensenpakket van de kerkenraad, behelzende 1 kerststol (Feeststol genaamd) en 1 dagboek van ds. Moerkerken.
Het zieligemensenpakket van de kerkenraad, behelzende 1 kerststol (Feeststol genaamd) en 1 dagboek van ds. Moerkerken.
En waarom behoor je tot de zielige mensen? Zit in dubio om dit te vragen, negeren vind ik nl ook zo wat. Misschien wil je er wel wat over kwijt omdat je het hier post.
Ik behoor tot de groep ouderen en chronisch zieken.