Laatst gekochte boeken
- Johann Gottfried Walther
Re: Laatst gekochte boeken
Johannes Chrysostomus: Preken over Jozef
William Gadsby: Preken en geschriften deel 1
Octavius Winslow: Het werk van de Heilige Geest
William Gadsby: Preken en geschriften deel 1
Octavius Winslow: Het werk van de Heilige Geest
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Afrika. Een Afrikaanse geschiedenis door Zeinab Badawi. Vanmiddag ontvangen en al halverwege dit boek.
Bekijk Afrika op: https://www.bol.com/nl/p/afrika/9300000 ... _iphoneapp
Bekijk Afrika op: https://www.bol.com/nl/p/afrika/9300000 ... _iphoneapp
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mooi nieuw dagboek: https://www.debanier.nl/naderen-tot-gods-hart
Naderen tot Gods hart. Meditaties uit een rijke traditie van geestelijke leidsmannen uit het verleden. Denk aan predikers als Jeremiah Burroughs, John Newton, J.C. Ryle, Thomas Watson en Octavius Winslow. Vanuit de rijke puriteinse tradities spreken zij over thema's als verootmoediging, volharding in het lijden, zinvolle tijdsbesteding en het leven tot Gods eer.
Naderen tot Gods hart. Meditaties uit een rijke traditie van geestelijke leidsmannen uit het verleden. Denk aan predikers als Jeremiah Burroughs, John Newton, J.C. Ryle, Thomas Watson en Octavius Winslow. Vanuit de rijke puriteinse tradities spreken zij over thema's als verootmoediging, volharding in het lijden, zinvolle tijdsbesteding en het leven tot Gods eer.
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
- Heidebloem
Zij lacht Bijbel in een jaar
Wilhelm Busch; Jezus, onze bestemming
Octavius Winslow; Gids naar de Hemel
Evert Barten; helder en klaar 2
Ds Heemskerk; terug naar het Woord

Wilhelm Busch; Jezus, onze bestemming
Octavius Winslow; Gids naar de Hemel
Evert Barten; helder en klaar 2
Ds Heemskerk; terug naar het Woord

Ah, die lees ik dit jaar. Zó'n mooi dagboek.Vrouwke schreef:Mooi nieuw dagboek: https://www.debanier.nl/naderen-tot-gods-hart
Ik heb de Engelse versie.
- Worp's Algemene muziekleer
- De preek... wat doen we ermee? Ds. D.J. Budding
- Preken en geschriften - deel 3 William Gadsby
- De preek... wat doen we ermee? Ds. D.J. Budding
- Preken en geschriften - deel 3 William Gadsby
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
-
Die heb ik nu ook, ben benieuwd.
- De tien plagen. Gods gericht over Egyptische goden. Ds. H.J. Boiten
- De liefde van Christus. John Welch (o.1570-1622)
- Een wegwijzing in de Heilige Schrift. William Tyndale (o.1494-1536)
- De liefde van Christus. John Welch (o.1570-1622)
- Een wegwijzing in de Heilige Schrift. William Tyndale (o.1494-1536)
-
Het wonder van Gods genade, boek over de orde des heils van dr. P. de Vries. Niet gekocht maar gekregen trouwens.
- FlyingEagle
Handboek Apostolische Homiletiek Deel 1 - Dr. R. van Kooten
Geestspraak - dr. H. van den Belt
De ruimte van soevereine genade - Jonathan Edwards
Vond in een la nog allemaal boekenbonnen dus heb me even laten gaan.
Geestspraak - dr. H. van den Belt
De ruimte van soevereine genade - Jonathan Edwards
Vond in een la nog allemaal boekenbonnen dus heb me even laten gaan.
Geerhardus J. Vos (1862-1949)
- Natural theology
- Biblical theology
Weet iemand of er nederlandstaligen boeken zijn gepubliceerd van Geerhardus J. Vos:?
- Natural theology
- Biblical theology
Weet iemand of er nederlandstaligen boeken zijn gepubliceerd van Geerhardus J. Vos:?
- Richard Hill (1732 - 1808): Diepten Gods
- Hudson Tayler ( 1832 - 1905): Veilig bij de Herder: 52 meditaties.
- John Preston (1587 - 1629): Verootmoediging. Onderwijs uit Paulus' bekering.
De eerste had ik vanmiddag bijna gekocht. Nu kwam ik thuis met: Thomas Boston (1676 - 1732) Spreekt tot lof ter gedachtenis Zijner heiligheid. Preken over de Kleine Catechismus van Westminster.Johann Gottfried Walther schreef: ↑17 jan 2025, 17:24 - Richard Hill (1732 - 1808): Diepten Gods
Ik kende dit boek niet. Uitgekomen in 2017 bij Gebr. Koster en nu in de ramsj voor €9,95.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- FlyingEagle
6 delen van ds. J. Westerink over de kleine profeten. Voor de E.O. radio ooit als bijbelstudie uitgesproken en zijn dus ook ooit uitgegeven.
Ik mis alleen nog Jona, Haggai en Zacharia. Dus als iemand ze heeft en ze kwijt wil…
Ik mis alleen nog Jona, Haggai en Zacharia. Dus als iemand ze heeft en ze kwijt wil…
Ik heb ze wel maar wil ze niet kwijt. Ze zijn later ook gebundeld uitgegeven. In 2 delen.FlyingEagle schreef: ↑17 jan 2025, 20:34 6 delen van ds. J. Westerink over de kleine profeten. Voor de E.O. radio ooit als bijbelstudie uitgesproken en zijn dus ook ooit uitgegeven.
https://www.vanderwalboeken.nl/product/ ... Uip8KkwM9s