Alles zal langs de democratische weg besloten worden, rekening houdend met alle omstandigheden

Ik ben nogal lui. Dus geen al te lange wandeling s.v.p.Lilian1975 schreef: ↑02 dec 2024, 10:50 De 18e januari heeft de meeste stemmen! Voorlopig 8 deelnemers!
Ik ben ontzettend nieuwsgierig wie het zijn.
Wie van deze mensen willen lopen vooraf. En welke max (aantal km) er zit aan een stevige wandeling.![]()
Wie van deze mensen bij het eten zijn. En wie niet.
Wie van deze mensen organist is. En het ziet zitten om iets te "regelen" kerkje lage vuursche. ( misschien zitten er wel hoge kosten aan. Dus misschien niet mogelijk. )
Wie van deze mensen onoverkomenlijke bezwaren heeft tegen de activiteit na het eten.
Ik ben benieuwd!
Posthoorn schreef: ↑02 dec 2024, 11:52Ik ben nogal lui. Dus geen al te lange wandeling s.v.p.Lilian1975 schreef: ↑02 dec 2024, 10:50 De 18e januari heeft de meeste stemmen! Voorlopig 8 deelnemers!
Wie van deze mensen willen lopen vooraf. En welke max (aantal km) er zit aan een stevige wandeling.![]()
Wie van deze mensen organist is. En het ziet zitten om iets te "regelen" kerkje lage vuursche. ( misschien zitten er wel hoge kosten aan. Dus misschien niet mogelijk. )
Wie van deze mensen onoverkomenlijke bezwaren heeft tegen de activiteit na het eten.
Ik ben benieuwd!![]()
![]()
Ik heb de 18e niet opgegeven. Dochter is de 21ste uitgerekend en wij zijn de opvang voor hun andere kinderen.Lilian1975 schreef: ↑02 dec 2024, 10:50 De 18e januari heeft de meeste stemmen! Voorlopig 8 deelnemers!
Ik ben benieuwd!
Jammer Huisman. Aardig dat je antwoord geeft op de vraag wie zich hebben opgegeven voor de 18e .huisman schreef: ↑26 nov 2024, 13:43
1. Gezellig idee.
2. De link leidt bij mij tot nergens.
3. In ons bos moet minsten één roedel wolven rondlopen.![]()
4. De kerstvakantie is in ons gezin een piekmoment van ontmoetingen. Ben bang dat die periode niet gaat lukken.
5. Voor mij zou er in week 2 of 3 van 2025 misschien wel wat mogelijkheden zijn.
Jawel de 11e en 21 december maar die datum is al ingevuld door een andere activiteit.Lilian1975 schreef: ↑02 dec 2024, 17:16Jammer Huisman. Aardig dat je antwoord geeft op de vraag wie zich hebben opgegeven voor de 18e .huisman schreef: ↑26 nov 2024, 13:43
1. Gezellig idee.
2. De link leidt bij mij tot nergens.
3. In ons bos moet minsten één roedel wolven rondlopen.![]()
4. De kerstvakantie is in ons gezin een piekmoment van ontmoetingen. Ben bang dat die periode niet gaat lukken.
5. Voor mij zou er in week 2 of 3 van 2025 misschien wel wat mogelijkheden zijn.Speciaal voor jou had ik deze data erbij gezet. Buiten de kerstvakantie moet het wel op de zaterdagen.... en jammer dat het dan niet lukt om jou en Posthoorn in reallife elkaar te ontmoeten en te spreken. In de kerstvakantie kon je eigenlijk niet. Dus kan ik hieruit concluderen dat je je nergens hebt opgegeven?
Niet gestemd maar ik kan wel.Lilian1975 schreef: ↑02 dec 2024, 18:28Heel jammer.
Zouden alsjeblieft vanaf nu alleen mensen willen reageren voorkeur hadden voor 18 januari en die wel komen?
Ik zit nu op 3 vd 8
Mijzelf
Posthoorn
DDD