Mohammedaans terreur in Europa
-
Re: Mohammedaans terreur in Europa
Dat klopt. En zaterdag mag er wel een pro Palestina demonstratie op de dam.
Hoe wrang
En hoe duidelijk
Hoe wrang
En hoe duidelijk
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Manifestatie tegen Jodenhaat verplaatst naar Stopera; CvI roept op om massaal aanwezig te zijn
https://www.rd.nl/artikel/1086200-manif ... ig-te-zijn
https://www.rd.nl/artikel/1086200-manif ... ig-te-zijn
- Delftenaar
Nederland heeft altijd al een geschiedenis op dat gebied.
Een van de redenen waarom ons land in WOII neutraal wilde blijven.
Een van de redenen waarom ons land in WOII neutraal wilde blijven.
- Delftenaar
Iets met kolen en geiten.
-
Eens, wijze woorden
Als die pro Palestina demonstratie ook verboden was op de Dam, dan was ik het hiermee eens geweest. Nu ligt het er te dik bovenop.Amstelodamense schreef: ↑26 nov 2024, 21:13Eens, wijze woorden
En ja, de veiligheidsrisico’s zijn waarschijnlijk veel groter bij de CVI demonstratie, maar dat mag nooit de enige afweging zijn.
-
Helaas moet een burgemeesters rekening houden met wangedrag uit de islamitische hoek en radicaal links. Ik vind dit verschrikkelijk, maar als de politie wederom niet in staat is om joden en pro Israëlische burgers te beschermen dan lijkt het mij een verstandige keuze. Het is aan de landelijke overheid om deze schande op te lossen.TSD schreef: ↑26 nov 2024, 21:40Als die pro Palestina demonstratie ook verboden was op de Dam, dan was ik het hiermee eens geweest. Nu ligt het er te dik bovenop.Amstelodamense schreef: ↑26 nov 2024, 21:13Eens, wijze woorden
En ja, de veiligheidsrisico’s zijn waarschijnlijk veel groter bij de CVI demonstratie, maar dat mag nooit de enige afweging zijn.
Ja, en dus laat je de pro Palestina demonstratie evenmin toe op de Dam. Anders winnen degenen die met wangedrag het tegengeluid laten verstommen. Dat is toch evident?MGG schreef: ↑26 nov 2024, 22:30Helaas moet een burgemeesters rekening houden met wangedrag uit de islamitische hoek en radicaal links. Ik vind dit verschrikkelijk, maar als de politie wederom niet in staat is om joden en pro Israëlische burgers te beschermen dan lijkt het mij een verstandige keuze. Het is aan de landelijke overheid om deze schande op te lossen.TSD schreef: ↑26 nov 2024, 21:40Als die pro Palestina demonstratie ook verboden was op de Dam, dan was ik het hiermee eens geweest. Nu ligt het er te dik bovenop.
-
Dat is niet de afweging die een burgemeesters maakt. Indirect loont geweld helaas en verliest de beschaving.TSD schreef: ↑26 nov 2024, 22:51Ja, en dus laat je de pro Palestina demonstratie evenmin toe op de Dam. Anders winnen degenen die met wangedrag het tegengeluid laten verstommen. Dat is toch evident?MGG schreef: ↑26 nov 2024, 22:30Helaas moet een burgemeesters rekening houden met wangedrag uit de islamitische hoek en radicaal links. Ik vind dit verschrikkelijk, maar als de politie wederom niet in staat is om joden en pro Israëlische burgers te beschermen dan lijkt het mij een verstandige keuze. Het is aan de landelijke overheid om deze schande op te lossen.
Precies, laten we hierin ook de minste zijn. En laten zijn dat wij geen tegendemonstraties met geweld doen, maar gewoon rustig blijven. Dat we daardoor de pro-Palestina betogers de ruimte geven is lijden om Christus wil.
Het is niet gezegd dat de pro-Israël-demonstratie op zaterdagmiddag op de Dam ook verboden zou zijn. Een demonstratie in het donker en op de koopavond (19.00-20.30 in de uitnodiging) maakt het onmogelijk voor de politie om demonstranten te scheiden van het overige publiek, aldus Halsema.
Halsema staat erom bekend dat ze zoveel mogelijk ruimte biedt voor demonstranten. Anders dan andere burgemeesters gaat zij in gesprek met anti-abortusdemonstranten bij een abortuskliniek.
Ook de organisatoren van de demonstratie zijn akkoord gegaan met de verplaatsing van de demonstratie. Als de feiten zo zijn als Bertiel zegt, dan hadden ze een kort geding aan moeten spannen.
De manier waarop hier op Halsema wordt afgegeven past niet bij een christelijk forum. Om exact dezelfde reden is de pro-Palestijnse demonstratie bij de Arena verplaatst een paar weken geleden. 'dat het vanwege de drukte bij de Johan Cruijff Arena en de dreiging van gewelddadige confrontaties met Ajaxsupporters niet mogelijk is om bij het stadion de demonstratie te faciliteren en de deelnemers eraan te beschermen.'
Halsema staat erom bekend dat ze zoveel mogelijk ruimte biedt voor demonstranten. Anders dan andere burgemeesters gaat zij in gesprek met anti-abortusdemonstranten bij een abortuskliniek.
Ook de organisatoren van de demonstratie zijn akkoord gegaan met de verplaatsing van de demonstratie. Als de feiten zo zijn als Bertiel zegt, dan hadden ze een kort geding aan moeten spannen.
De manier waarop hier op Halsema wordt afgegeven past niet bij een christelijk forum. Om exact dezelfde reden is de pro-Palestijnse demonstratie bij de Arena verplaatst een paar weken geleden. 'dat het vanwege de drukte bij de Johan Cruijff Arena en de dreiging van gewelddadige confrontaties met Ajaxsupporters niet mogelijk is om bij het stadion de demonstratie te faciliteren en de deelnemers eraan te beschermen.'
Mee eens. Ik ben geen fan van Halsema (de manier waarop ze een paar jaar terug met Hillsong omging via verhuurder van hun gebouw noem ik gewoonweg achterbaks), maar het is echt moeilijk voor me om in te zien hoe ze beter met de huidige situatie kan omgaan dan ze doet.Philip schreef: ↑27 nov 2024, 10:54 Het is niet gezegd dat de pro-Israël-demonstratie op zaterdagmiddag op de Dam ook verboden zou zijn. Een demonstratie in het donker en op de koopavond (19.00-20.30 in de uitnodiging) maakt het onmogelijk voor de politie om demonstranten te scheiden van het overige publiek, aldus Halsema.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
En hoe zij onder druk staat, dat is ongekend. Niet alleen omdat ze zich met deze thematiek in een mijnenveld bevindt. Nog helemaal los van wat je van haar keuzes rond de verschillende demonstraties vindt, maar lees tweets van Wilders en Yesilgoz over de verplaatsing van de demonstratie en je ziet hoe haar keuzes vanuit 's-Gravenhage worden ondermijnd. Ongekend.
-
Ze doet het wat mij betreft een stuk beter dan in de tweede kamer. Het verbaasde mij wel dat haar leugen met betrekking tot het wapenbezit van haar zoon geen gevolgen had.Job schreef: ↑27 nov 2024, 11:26 En hoe zij onder druk staat, dat is ongekend. Niet alleen omdat ze zich met deze thematiek in een mijnenveld bevindt. Nog helemaal los van wat je van haar keuzes rond de verschillende demonstraties vindt, maar lees tweets van Wilders en Yesilgoz over de verplaatsing van de demonstratie en je ziet hoe haar keuzes vanuit 's-Gravenhage worden ondermijnd. Ongekend.
Ik denk dat we niet moeten vergeten dat de druk opgebouwd is. Zomaar wat punten.
-Wilders en Halsema botste in de 2e kamer al.
-Halsema gaf in eerste instantie aan om het boerkaverbod niet te handhaven. Dit is vanuit een persoonlijke overtuiging ondermijning van landelijke wetgeving.
-Haar partijgenoot die in Amsterdam wethouder weigert samenwerking met een kabinet waar de PVV in zit en stopt daarom als voorzitter van de assielcommissie. Halsema heeft volgens hem begrip voor dit besluit.
-Dezelfde wethouder zegt in de krant dat hij de telefoon niet opneemt als Faber hem belt.
Dit zijn zomaar wat punten. De kloof tussen de grootste en belangrijkste gemeente met een links bestuur en landelijk rechtse partijen is groot.
Maar toch: zwakte bestrijden met zwakte is dubbele verzwakking. Laten Wilders en Yesilgoz gewoon wat gaan doen voor het land in plaats van allerlei brandjes te blussen met benzine, zoals recent de beeldspraak werd gebruikt.MGG schreef: ↑27 nov 2024, 11:55Ze doet het wat mij betreft een stuk beter dan in de tweede kamer. Het verbaasde mij wel dat haar leugen met betrekking tot het wapenbezit van haar zoon geen gevolgen had.Job schreef: ↑27 nov 2024, 11:26 En hoe zij onder druk staat, dat is ongekend. Niet alleen omdat ze zich met deze thematiek in een mijnenveld bevindt. Nog helemaal los van wat je van haar keuzes rond de verschillende demonstraties vindt, maar lees tweets van Wilders en Yesilgoz over de verplaatsing van de demonstratie en je ziet hoe haar keuzes vanuit 's-Gravenhage worden ondermijnd. Ongekend.
Ik denk dat we niet moeten vergeten dat de druk opgebouwd is. Zomaar wat punten.
-Wilders en Halsema botste in de 2e kamer al.
-Halsema gaf in eerste instantie aan om het boerkaverbod niet te handhaven. Dit is vanuit een persoonlijke overtuiging ondermijning van landelijke wetgeving.
-Haar partijgenoot die in Amsterdam wethouder weigert samenwerking met een kabinet waar de PVV in zit en stopt daarom als voorzitter van de assielcommissie. Halsema heeft volgens hem begrip voor dit besluit.
-Dezelfde wethouder zegt in de krant dat hij de telefoon niet opneemt als Faber hem belt.
Dit zijn zomaar wat punten. De kloof tussen de grootste en belangrijkste gemeente met een links bestuur en landelijk rechtse partijen is groot.