Volgens mij stelde ik een vraag. Zou je daar een antwoord op willen geven. @Ad Anker lijkt toch iets anders te zeggen dan jij.Tiberius schreef: ↑25 nov 2024, 12:00Ik denk dat er wel andere redenen voor je zijn om moe en verdrietig te worden dan die je hierboven noemt.huisman schreef: ↑25 nov 2024, 11:55Tiberius schreef: ↑25 nov 2024, 11:47Je kan daar moe en verdrietig van worden, maar het is wel zoals het werkt.huisman schreef: ↑25 nov 2024, 11:40
@Tiberius ik wordt zo moe en verdrietig van zulke teksten. Dit is de reden dat ons kerkverband in brand staat. De Schrift spreekt niet meer met gezag maar een ieder mag daar zijn hermeneutisch sausje over heen gieten en dan met tegengestelde conclusies komen. Als dat de lijn van dit forum is/wordt verander dan niet alleen het logo maar ook de naam van dit forum.
Ik neem niet aan dat jij bijvoorbeeld ook kleren met twee stoffen erin verbiedt. Of andere voorschriften die toch echt in de Bijbel staan. Ik kan zo een hele waslijst van regels noemen, maar die ken je zelf ongetwijfeld ook.
Dus…..Wat de Bijbel zegt over homoseksualiteit en de plaats van de vrouw in de gemeente is hier een vrije kwestie?
Het verwarrende met die groen en rode naam kleurtjes is dat ik niet weet in welke hoedanigheid jullie posten hier. Als moderators of op persoonlijke titel? Mijn vraag richt zich op moderator @Tiberius.