Erdee

Ad Anker
Moderator

Re: Erdee

Bericht door Ad Anker »

Erskinees schreef: 22 nov 2024, 21:45 https://www.rd.nl/artikel/1085800-predi ... -onderzoek

Ik vind het, overigens als GG'er, wel opvallend dat het RD publiceert over een mogelijke losmaking PKN predikant n.a.v. een anonieme bron, maar bijv. de destijds situatie in Doetinchem die hier al weken op het forum besproken was, pas na officiële Saambinderberichtgeving in de krant werd gezet. Het kan niet anders of er moeten toen al 10 anonieme bronnen zich daar gemeld hebben. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het RD niet bij alle kerkverbanden dezelfde lijn aanhoudt.
Omdat het ND het al publiceerde. Dat zal in de kwestie Doetinchem niet het geval zijn geweest.
Terri

Bericht door Terri »

Erskinees schreef: 22 nov 2024, 21:45 https://www.rd.nl/artikel/1085800-predi ... -onderzoek

Ik vind het, overigens als GG'er, wel opvallend dat het RD publiceert over een mogelijke losmaking PKN predikant n.a.v. een anonieme bron, maar bijv. de destijds situatie in Doetinchem die hier al weken op het forum besproken was, pas na officiële Saambinderberichtgeving in de krant werd gezet. Het kan niet anders of er moeten toen al 10 anonieme bronnen zich daar gemeld hebben. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het RD niet bij alle kerkverbanden dezelfde lijn aanhoudt.
Het ND schrijft er ook over.

oh zie dat Ad dat ook schrijft.
DDD

Bericht door DDD »

Een mooi interview met ds. Kees van Ekris.
huisman

Bericht door huisman »

Lijkt mij dat jij een gekleurde anti-bril op hebt. Jouw indruk klopt namelijk van geen kanten.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Erskinees

Bericht door Erskinees »

Anti-wat? Ik ben zeker niet anti-RD, 't is mijn lievelingskrantje, iedere dag weer opnieuw.

Dat het ND hierover bericht had wist ik natuurlijk niet. Blijft voor mij wel de vraag of het RD niet voorzichtiger is bij bepaalde kerkverbanden qua berichtgeving.
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Erskinees schreef: 23 nov 2024, 09:07 Anti-wat? Ik ben zeker niet anti-RD, 't is mijn lievelingskrantje, iedere dag weer opnieuw.

Dat het ND hierover bericht had wist ik natuurlijk niet. Blijft voor mij wel de vraag of het RD niet voorzichtiger is bij bepaalde kerkverbanden qua berichtgeving.
Sorry, dat het ND het publiceerde, daar begint het artikel mee. Je hebt dus best vooringenomen gereageerd.
Erskinees

Bericht door Erskinees »

Kan het zijn dat het bericht gewijzigd is en dat later toegevoegd is? En anders ben ik abuis, my bad.
MGG

Bericht door MGG »

Erskinees schreef: 23 nov 2024, 09:07 Anti-wat? Ik ben zeker niet anti-RD, 't is mijn lievelingskrantje, iedere dag weer opnieuw.

Die vraag leeft al 50 jaar. Tegenwoordig gelukkig minder sterk. Ik hoor bijvoorbeeld niemand meer klagen dat zijn kerkverband ondervertegenwoordigd is in het personeelsbestand.
Het RD probeert alle kerkverbanden gelijk te behandelen. Mocht jij duidelijk kunnen onderbouwen waar jouw gevoel vandaan komt, dan kan je een mail sturen. Mijn ervaring is dat het RD heel correct op mails reageert.
Terri

Bericht door Terri »

DDD schreef: 22 nov 2024, 22:06 Een mooi interview met ds. Kees van Ekris.
Afgelopen maandag vond ik zijn 'eerst dit' weer zo treffend. De optocht.
ZWP

Bericht door ZWP »

Iemand problemen met inloggen op RD?
Ik krijg mn digitale krant niet te pakken...
Bertiel

Bericht door Bertiel »

ik kom er zo op, had het zaterdag een paar uur.
Even uit- en inloggen wil ook wel eens helpen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

ZWP schreef: 26 nov 2024, 17:51 Iemand problemen met inloggen op RD?
Ik moest ook opnieuw inloggen.
Hoopvol

Bericht door Hoopvol »

ZWP schreef: 26 nov 2024, 17:51 Iemand problemen met inloggen op RD?
De afgelopen dagen een aantal keer gehad. Heel irritant.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Ze missen denk ik het evenwicht van Refoforum op hun servers.
DDD

Bericht door DDD »

Stella bestaat sinds 2011. Iemand heeft zijn vierde fiets van Stella. Ik weet niet of dat voor het hele gezin is, anders is dat toch absurd? Ik heb twee fietsen van 2011 en 2013 en die hebben er elk al tienduizenden kilometers op zitten, maar ik zie geen enkele reden om ze te vervangen.

Hoe bestaat het.

De vierde fiets. Ik zou dan denken: koop een ander merk. Maar goed, zo heb je ook mensen die een auto kopen.

https://www.rd.nl/artikel/1086367-daar- ... s-mee-kunt
Plaats reactie