Geen idee waarom niet. Ik heb de link eronder gezet. Als ik daarop klik werkt hij wel.
Gezocht: Nieuw logo voor Refoforum
Re: Gezocht: Nieuw logo voor Refoforum
Als ik er op klik werkt het bij mij ook.
Ik ben voor de 1e..
Ik ben voor de 1e..
Ja, ik vind de eerste ook het mooist. Lekker simpel en duidelijk.
- Johann Gottfried Walther
Ik ben ook voor de 1ste.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Ik ook, al zijn het nu niet echt frisse kleuren… 
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
Een beetje ingetogenheid is niet verkeerd, toch. Eerste logootje is prima. En al zou het alleen maar zwarte tekst op een witte pagina worden, het maakt mij niet uit. Het gaat om de inhoud, niet om de vorm 

- Niet meer zo actief -
Waarom moet er een dorpskerk in het logo?
Zoiets kan ook wellicht?

https://ejvl.nl/logo6.png
Of als je kernwoorden hebt wil ik dat wel in AI (betaalde versie) gooien.

-
Deze kerken staan ook in steden. Wat zou je dan liever op de achtergrond willen zien, een ichtus?
Wat mij betreft kan het kruisje wel van de toren af, dat is eigenlijk een beetje Rooms. En Refoforum.nl hoeft er ook niet onder in principe.
Verder vind ik het echt een mooi logo.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Zonder kerk het mooist.HersteldHervormd schreef: ↑22 nov 2024, 14:31Deze kerken staan ook in steden. Wat zou je dan liever op de achtergrond willen zien, een ichtus?
Wat mij betreft kan het kruisje wel van de toren af, dat is eigenlijk een beetje Rooms. En Refoforum.nl hoeft er ook niet onder in principe.
Verder vind ik het echt een mooi logo.
Ichthus goed idee.
En bij de roomsen is het kruis juist niet leeg.....
Ik zat zelf te denken aan Calvijn met een machinegeweer om aan te geven dat we soms best reformatorisch en ook fel strijdvaardig kunnen zijn.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Die horizontale balkjes/streepjes onderin mogen wat mij betreft wel terugkomen, alleen dan drie. Verwijzend naar de 3FvE. Hoeven we er nooit meer over te discussieren of die hier nu wel of niet onderschreven worden. Verder zou ik het logo van gergeminfo er graag in verwerkt zien worden. Dat kerkverband is tenslotte hofleverancier: heel veel ex-leden van dat verband, veel leden en vooral veel gespreksstof.ejvl schreef: ↑22 nov 2024, 13:41Zoiets kan ook wellicht?
https://ejvl.nl/logo6.png
Of als je kernwoorden hebt wil ik dat wel in AI (betaalde versie) gooien.![]()
Verder wil ik op deze plek mijn meeleven betuigen aan alle grafisch designers van deze wereld die hun jarenlange noeste arbeid zomaar voorbij gesneld zien worden door AI.