Mohammedaans terreur in Europa
- Maanenschijn
Re: Mohammedaans terreur in Europa
Ik zat wat te scrollen op X (wordt je niet heel veel vrolijker van) en zie dat in verschillende Franse en Engelse steden grote groepen mensen van Arabische en Noord Afrikaanse afkomst met vlaggen en Islamitische leuzen door de straten trekken. Met het scanderen van de teksten (Londen) Where are the Jews, we want their blood.
Verschrikkelijk. Maar ook, dacht ik, een vervulling en aansporing van profetieën die aangeven dat de Joden weer bij elkaar in het Beloofde Land zullen wonen. Ik zou mij als Jood veiliger voelen in een Israel in oorlog dan sommige Europese steden. Ik dacht plotseling: Het loopt de Heere God gelukkig niet uit de hand. Dat is ook tot bemoediging en zekerheid.
Verschrikkelijk. Maar ook, dacht ik, een vervulling en aansporing van profetieën die aangeven dat de Joden weer bij elkaar in het Beloofde Land zullen wonen. Ik zou mij als Jood veiliger voelen in een Israel in oorlog dan sommige Europese steden. Ik dacht plotseling: Het loopt de Heere God gelukkig niet uit de hand. Dat is ook tot bemoediging en zekerheid.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
Verschrikkelijk, het vervuld mij met schaamte. Want dit is mijn Nederland waarin dit gebeurd.Maanenschijn schreef: ↑14 nov 2024, 20:36 Ik zat wat te scrollen op X (wordt je niet heel veel vrolijker van) en zie dat in verschillende Franse en Engelse steden grote groepen mensen van Arabische en Noord Afrikaanse afkomst met vlaggen en Islamitische leuzen door de straten trekken. Met het scanderen van de teksten (Londen) Where are the Jews, we want their blood.
Ongelofelijk hoe hard Nederland en West-Europa afgegleden is. Massa-immigratie is misschien wel de domste zet van beschaafd Europa geweest.
Mooi om zo de zorgen en bekommernissen bij Hem te brengen. tot Wie zullen wij heengaan? Gij hebt woorden van eeuwig leven.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
-
Ik heb diep na zitten denken maar ik kan geen dommere fout bedenken dan massa-immigratie van mensen uit intolerante culturen.HersteldHervormd schreef: ↑14 nov 2024, 21:45Verschrikkelijk, het vervuld mij met schaamte. Want dit is mijn Nederland waarin dit gebeurd.Maanenschijn schreef: ↑14 nov 2024, 20:36 Ik zat wat te scrollen op X (wordt je niet heel veel vrolijker van) en zie dat in verschillende Franse en Engelse steden grote groepen mensen van Arabische en Noord Afrikaanse afkomst met vlaggen en Islamitische leuzen door de straten trekken. Met het scanderen van de teksten (Londen) Where are the Jews, we want their blood.
Ongelofelijk hoe hard Nederland en West-Europa afgegleden is. Massa-immigratie is misschien wel de domste zet van beschaafd Europa geweest.
Mooi om zo de zorgen en bekommernissen bij Hem te brengen. tot Wie zullen wij heengaan? Gij hebt woorden van eeuwig leven.
Laatst gewijzigd door MGG op 15 nov 2024, 07:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat weet ik niet, en dat doet er ook niet zoveel toe.GerefGemeente-lid schreef: ↑14 nov 2024, 15:50Oké. En hoe zie jij dit dan zelf? Als dit af te keuren is, volgens jou, hoe had dit dan in jouw ogen anders gemoeten?Profesto schreef: ↑14 nov 2024, 15:28Dan heb je niet genoeg gelezen, want ook daarover zijn kritische noten gekraakt.GerefGemeente-lid schreef: ↑14 nov 2024, 15:17Het eerste punt heb ik voldoende behandeld en last ik verder rusten.Profesto schreef: ↑14 nov 2024, 15:00
Ik vind dit wel enorm creatief boekhouden hoor.. Ik lees in psalm 83 geen opdracht van God.
Het risico dat de wens de vader is van de gedachte is in dit geval wel erg aanwezig.
Daarnaast staat ook nog het punt van de tegenstelling tussen vasthouden aan volkerenmoord in opdracht van God en de heilsgeschiedenis met als uitkomst verzoening.
Wat betreft je tweede alinea: ten tijde van de Tweede Wereldoorlog zijn er vele bommen gegooid op Nazi-Duitsland en zijn er ook velen in Duitsland omgekomen die vermoedelijk lang niet allemaal achter de visie van Hitler stonden. Toch heb ik nooit gehoord dat die bombardementen veroordeeld zijn. Als je jouw visie één op één zou doortrekken, hoe zie jij dit dan? Was daar ook sprake van volkerenmoord?
Het heeft denk ik niet zoveel zin in om oorlogen met elkaar te vergelijken.
Het punt van de discussie was volgens mij mijn verbazing dat het verdrijven van de Palestijnen van de Westelijke Jordaanoever als lichtpuntje wordt gezien. Ik heb nog geen enkel steekhoudend argument gezien die deze geweldsverheerlijking rechtvaardigt. Integendeel zelfs, ik vind het een onchristelijke houding die recht tegen de Bijbelse lijn ingaat.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Wanneer is Psalm 83 geschreven? Voor of na Richteren 2?
Duidelijk dat het na Gideon was...
Laatst gewijzigd door Bert Mulder op 15 nov 2024, 03:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
-
Dommere bedoel je waarschijnlijk?MGG schreef: ↑15 nov 2024, 00:10Ik heb diep na zitten denken maar ik kan geen domme fout bedenken dan massa-immigratie van mensen uit intolerante culturen.HersteldHervormd schreef: ↑14 nov 2024, 21:45Verschrikkelijk, het vervuld mij met schaamte. Want dit is mijn Nederland waarin dit gebeurd.Maanenschijn schreef: ↑14 nov 2024, 20:36 Ik zat wat te scrollen op X (wordt je niet heel veel vrolijker van) en zie dat in verschillende Franse en Engelse steden grote groepen mensen van Arabische en Noord Afrikaanse afkomst met vlaggen en Islamitische leuzen door de straten trekken. Met het scanderen van de teksten (Londen) Where are the Jews, we want their blood.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
-
Correct.HersteldHervormd schreef: ↑15 nov 2024, 06:25Dommere bedoel je waarschijnlijk?MGG schreef: ↑15 nov 2024, 00:10Ik heb diep na zitten denken maar ik kan geen domme fout bedenken dan massa-immigratie van mensen uit intolerante culturen.HersteldHervormd schreef: ↑14 nov 2024, 21:45Verschrikkelijk, het vervuld mij met schaamte. Want dit is mijn Nederland waarin dit gebeurd.Maanenschijn schreef: ↑14 nov 2024, 20:36 Ik zat wat te scrollen op X (wordt je niet heel veel vrolijker van) en zie dat in verschillende Franse en Engelse steden grote groepen mensen van Arabische en Noord Afrikaanse afkomst met vlaggen en Islamitische leuzen door de straten trekken. Met het scanderen van de teksten (Londen) Where are the Jews, we want their blood.
-
- Verbannen
Nee. Ik heb alleen gezegd dat ik het een lichtpuntje vind dat er een overtuigd pro-Israëlisch christen ambassadeur wordt in Israël, namens de Verenigde Staten.Profesto schreef: ↑15 nov 2024, 00:38Dat weet ik niet, en dat doet er ook niet zoveel toe.GerefGemeente-lid schreef: ↑14 nov 2024, 15:50Oké. En hoe zie jij dit dan zelf? Als dit af te keuren is, volgens jou, hoe had dit dan in jouw ogen anders gemoeten?Profesto schreef: ↑14 nov 2024, 15:28Dan heb je niet genoeg gelezen, want ook daarover zijn kritische noten gekraakt.GerefGemeente-lid schreef: ↑14 nov 2024, 15:17 Het eerste punt heb ik voldoende behandeld en last ik verder rusten.
Wat betreft je tweede alinea: ten tijde van de Tweede Wereldoorlog zijn er vele bommen gegooid op Nazi-Duitsland en zijn er ook velen in Duitsland omgekomen die vermoedelijk lang niet allemaal achter de visie van Hitler stonden. Toch heb ik nooit gehoord dat die bombardementen veroordeeld zijn. Als je jouw visie één op één zou doortrekken, hoe zie jij dit dan? Was daar ook sprake van volkerenmoord?
Het heeft denk ik niet zoveel zin in om oorlogen met elkaar te vergelijken.
Het punt van de discussie was volgens mij mijn verbazing dat het verdrijven van de Palestijnen van de Westelijke Jordaanoever als lichtpuntje wordt gezien. Ik heb nog geen enkel steekhoudend argument gezien die deze geweldsverheerlijking rechtvaardigt. Integendeel zelfs, ik vind het een onchristelijke houding die recht tegen de Bijbelse lijn ingaat.
Ik erger me kapot. Er is nog geen relschopper opgepakt en de Amsterdamse raad bepaald even vanuit het pluche dat Israël genocide pleegt.
En wanneer werd Europa beschaafd? Joden hadden het op uitzonderingen na niet geweldig. In veel gebieden in Europa hebben Joden het nu ook beter dan in 1900. Dat maakt niets goed, maar het moet ook wat bescheidener maken. Wie had het werk gedaan als de arbeidsmigranten niet waren gekomen 50 jaar terug? Wie doet nu het werk?HersteldHervormd schreef: ↑14 nov 2024, 21:45Verschrikkelijk, het vervuld mij met schaamte. Want dit is mijn Nederland waarin dit gebeurd.Maanenschijn schreef: ↑14 nov 2024, 20:36 Ik zat wat te scrollen op X (wordt je niet heel veel vrolijker van) en zie dat in verschillende Franse en Engelse steden grote groepen mensen van Arabische en Noord Afrikaanse afkomst met vlaggen en Islamitische leuzen door de straten trekken. Met het scanderen van de teksten (Londen) Where are the Jews, we want their blood.
En ja we zijn pro-life, maar als mensen naar een land trekken waar de levensverwachting 7 jaar hoger is dan is dat dom van het ontvangende land? En ja mogen Algerijnen naar Frankrijk? Er zijn gigantische problemen met migratie, maar geen migratie heeft ook zijn problemen, moreel en maatschappelijk.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
-
- Verbannen
Eens.
Ik las dit artikel: https://www.telegraaf.nl/nieuws/8163252 ... tijleiding
Het zou goed zijn dat iedereen in Nederland, die gelieerd is aan een linkse progressieve partij, dit leest.
Heeft dat nut? Dat ze dat lezen?GerefGemeente-lid schreef: ↑15 nov 2024, 12:15 Het zou goed zijn dat iedereen in Nederland, die gelieerd is aan een linkse progressieve partij, dit leest.
Hopelijk worden ze toch op de een of andere manier wakker, want anders kunnen we onze hoofdstad zien als overgegeven aan de anarchie ( ik noem expres niet het .....haat woord)
En wie is er bevoegd hen erop aan te spreken?
Als dat zo gaat zijn, stel ik voor om de staat 'Amsterdam' te institueren. Ik sta dat stukje grond als Nederlander dan graag af (quasi serieus).
-
- Verbannen
Geen idee. Ik vrees met grote vreze.Herman schreef: ↑15 nov 2024, 12:28Heeft dat nut? Dat ze dat lezen?GerefGemeente-lid schreef: ↑15 nov 2024, 12:15 Het zou goed zijn dat iedereen in Nederland, die gelieerd is aan een linkse progressieve partij, dit leest.
Ik krijg net een melding dat er weer een staatssecretaris van NSC is opgestapt, wegens deze discussie.
NSC zit wel in een politiek spagaat. Misschien kan de partij zich splitsen in een partij die vierkant achter de regering staat en een partij die er virktant tegen is, dan hebben ze kans dat ze weer wat zetels er bij halen.
Straks zitten we niet alleen in een integriteitscrisis, maar ook nog in een regeringscrisis.