Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
- Niet meer zo actief -
Bedankt. Dit gebied ken ik niet. Heeft het buiten de mooie natuur iets voor vakanties?Mannetje schreef: ↑22 okt 2024, 08:59 De oostelijke uitloper van de Alpen.
De bergtop, iets links van het midden, is de Hochlantsch
Rodelbaan, bergmeertje waar je kunt zwemmen en waterfietsen, wat leuke stadjes (we zijn zelf naar Graz geweest, achteraf waren we liever naar een ander stadje gegaan, Frohnleiten schijnt heel mooi te zijn. Bruck an der Mur is ook leuk om een keer doorheen te slenteren.). Ook natuur, maar net iets anders dan normaal, is de Kesselfallklamm, of nog spectaculairder, maar helaas afgelopen zomer gesloten, de Bärenschutzklamm. En je hebt in de buurt het Oostenrijks openluchtmuseum. Was best aardig, maar niet op het niveau van "ons" openluchtmuseum.CvdW schreef: ↑22 okt 2024, 09:38Bedankt. Dit gebied ken ik niet. Heeft het buiten de mooie natuur iets voor vakanties?Mannetje schreef: ↑22 okt 2024, 08:59 De oostelijke uitloper van de Alpen.
De bergtop, iets links van het midden, is de Hochlantsch
Omgeving is alles bij elkaar niet super toeristisch. Wil je vermaakt worden, dan kun je beter naar een andere plaats gaan. Geniet je van natuur, beek en bovengenoemde uitstapjes, dan zijn je twee weken zo om.
- Niet meer zo actief -
Nederland is ook mooi. Weet iemand hoe dat paddenstoeltje heet? Google Lens komt uit bij een bruine schijntrechterzwam...

- Niet meer zo actief -
Met ai vind ik melkzwam @Mannetje
Met verwondering zitten kijken hoe deze spin een web maakte. 

Visje happen

-
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Idd schitterend is dat, heb het ook al een paar keer met verwondering bekeken.helma schreef:Met verwondering zitten kijken hoe deze spin een web maakte.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
waarvoor?