Zoals Herman al zei, de verontwaardiging is bijzonder selectief.
En wat mij aan gaat sluiten we inderdaad die casus.
Leer en leven op Refoforum
-
Re: Leer en leven op Refoforum
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ik denk, on-topic, dat we er allemaal best gebaat bij zouden kunnen zijn onze posts, nadat we ze hebben getypt, eens een uurtje te laten staan, voordat we ze verzenden. Dan na een uurtje nog eens goed lezen hoeveel emotie en hoeveel inhoud er echt in staat. De eerste wat te matigen en de tweede wat meer toe te voegen.
Wordt zo wel een saai en langzaam forum.Zeeuw schreef: ↑26 okt 2024, 20:14 Ik denk, on-topic, dat we er allemaal best gebaat bij zouden kunnen zijn onze posts, nadat we ze hebben getypt, eens een uurtje te laten staan, voordat we ze verzenden. Dan na een uurtje nog eens goed lezen hoeveel emotie en hoeveel inhoud er echt in staat. De eerste wat te matigen en de tweede wat meer toe te voegen.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Het zou ook kunnen zijn dat de verontwaardiging bijzonder selectief wordt voorgesteld.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Verkeerde en nergens toe brengende emotie wel. En dat neem je weg met even iets langer nadenken.huisman schreef: ↑26 okt 2024, 20:24Wordt zo wel een saai en langzaam forum.Zeeuw schreef: ↑26 okt 2024, 20:14 Ik denk, on-topic, dat we er allemaal best gebaat bij zouden kunnen zijn onze posts, nadat we ze hebben getypt, eens een uurtje te laten staan, voordat we ze verzenden. Dan na een uurtje nog eens goed lezen hoeveel emotie en hoeveel inhoud er echt in staat. De eerste wat te matigen en de tweede wat meer toe te voegen.Ik vind emotie in een bericht beslist geen kwalijke zaak.
Als je wat langer had nagedacht was je het vast met mij eens geweest.Zeeuw schreef: ↑26 okt 2024, 20:30Verkeerde en nergens toe brengende emotie wel. En dat neem je weg met even iets langer nadenken.huisman schreef: ↑26 okt 2024, 20:24Wordt zo wel een saai en langzaam forum.Zeeuw schreef: ↑26 okt 2024, 20:14 Ik denk, on-topic, dat we er allemaal best gebaat bij zouden kunnen zijn onze posts, nadat we ze hebben getypt, eens een uurtje te laten staan, voordat we ze verzenden. Dan na een uurtje nog eens goed lezen hoeveel emotie en hoeveel inhoud er echt in staat. De eerste wat te matigen en de tweede wat meer toe te voegen.Ik vind emotie in een bericht beslist geen kwalijke zaak.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Sir, yes sir.huisman schreef: ↑26 okt 2024, 21:23Als je wat langer had nagedacht was je het vast met mij eens geweest.Zeeuw schreef: ↑26 okt 2024, 20:30Verkeerde en nergens toe brengende emotie wel. En dat neem je weg met even iets langer nadenken.huisman schreef: ↑26 okt 2024, 20:24Wordt zo wel een saai en langzaam forum.Zeeuw schreef: ↑26 okt 2024, 20:14 Ik denk, on-topic, dat we er allemaal best gebaat bij zouden kunnen zijn onze posts, nadat we ze hebben getypt, eens een uurtje te laten staan, voordat we ze verzenden. Dan na een uurtje nog eens goed lezen hoeveel emotie en hoeveel inhoud er echt in staat. De eerste wat te matigen en de tweede wat meer toe te voegen.Ik vind emotie in een bericht beslist geen kwalijke zaak.
![]()